renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dasto
Vloženo 27.8.2018
Aktualizováno 27.8.2018
Zobrazeno 1 471x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Navrat k moto po 10rokoch. Je to nezaludny stroj ktory podrzi aj pri fatalnych chybach jazdca.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Prva jazda po dlhej dobe bola perfektna. Moto mala zopar chyb ktore som si samozrejme nevsimol, no bol som ocareny a odpustil som vsetky. Design netuctovy, chcel som 4 val a paci sa mi chladenie vzduchom.

Motorku bych doporučil pro - Kazdemu, je to o pocite. Zeny, muzi, deti, dochodci.

Doplňky na motorce - Vyfuck Yoshimura, filter K&N, trysky

Recenze

Vyber kvoli netuctovosti stroja a recenziach, kde sa pise ako o vhodnom stroji pre zaciatocnika. Nic ako vysnivana masina to nebola. Preferoval som 4val, idealne vzduch a naked.
Nasiel som ju na inzerate, isiel kuknut a kedze sme si padli do oka, kupil som.
Masina nezaludna na jazdu a jednoducha na opravu. Podrzala ma uz vela krat pri zlom najazde do zakruty, jamach ktore som v zakrutach trafil a pod.
Motor uplne jednoduchy prebrany zo zephyra a teda drziak. Taha slusne, jazdit sa da od 3 tis po obmedzovac. Pri normal jazde radim okolo 4,5 tis na vyssiu rychlost a bohate to postacuje. Ked sa nahana tak samozrejme sa vyuziva vrch spektra, vtedy to s tymto relativne tazkym strojom pekne cvici. Skoda absencie 6st. Prevodovky, aj po tych km tam obcas 6ku hladam . Na tacho mam teraz 56tis. Kolko ma vsak real? Dovoz it ked mala udajne 24tis.km a myslim ze 5rokov.
Podvozok na moto je aky je, nebol to drahy stroj a taka je aj jeho vybava, na komfortnu jazdu po dobrej ceste staci.
Vie sa aj smelo ponaklanat v zakrutach a obrusene stupacky na vysadnutej moto su bezna realita.
Brzdy su zaujimave, boli strasne slabe, po vymene platniciek za Lucas SRQ to brzdi super, nie vsak ako nejaky 6piestik, treba pouzit 2 prsty a pri nudzovke to clovek chyti aj 4mi, vtedy uz ide na predok. Tu je zasa dobre, ze niesu kusadla, lebo preklopit sa cez predne nieje asi bohvie co.
Sedlo pohodlne a aj pre spolujazdca, nieje co vytknut.
Dlhsie trasy nejazdim, niesom cestovatel, max 300km, proste tak, aby som vecer spal doma.
Mame spolu aj jeden pad, kedy dala moto kotrmelec. Vymenene rajdy a ide sa dalej. Zbytok na moto su sramy po boji. (Nadrz, poskriabane budiky a pod.)
Najazdene mame cca 10tis. a za tu dobu sa spoznavame kolko to ide. Je to dost odolny stroj, ktory vydrzi aj naozajstne prasacke zaobchadzanie. Po zhodeni veka a premerani vole ventilov som zistil, ze ziadne niesu. Neviem ako dlho takto jazdila, vymenil som jej podlozky a vsetko slape ako ma. Momentalne trosku ladime, vyfuck yoshimura z druhej ruky, repasovany mnou, filter k&n, vacsie trysky v karbeci. Ide slusne, este niesme vsak tam, kde chcem. Kazdopadne pri nahanacke so silnejsimi strojmi ich vie celkom slusne potrapit.
Teraz ma caka rozborka predku, nieco mi tam puka vpredu, bd vidla, alebo krk, alebo oboje . Nuz nic, rozoberieme a opravime. Alebo ako kamo
s, vymenil tam prednu vidlu z ineho stroja, plne nastavitelnu, len potom jej nestihal zadok.

Uz som aj uvazoval o vymene stroja, len akosi mi je tazko sa s nou lucit, mam to co mam rad, naked, neokukany, netuctovy, r4, vzduch a hlavne nebojim sa do toho rypat, lebo viem, ze nic nepokazim...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 01.09.18 v 17:44 10b.

FILODENDRON
FILODENDRON napsal 29.08.18 v 21:17 9b.

Dobře popsáno.
Taky už jsem několikrát přemýšlel o výměně, ale zatím mě vždy přesvědčila, abych to nedělal. Dostupné a levné ND. I opravy jsou celkem snadné, ale při tom je docela spolehlivá (ťuk, ťuk).

Více komentářů



TOPlist