renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1250 FA (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sharkjd
Vloženo 25.8.2018
Aktualizováno 21.7.2023
Zobrazeno 2 064x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sháněl jsem motorku pro cestování s manželkou, tedy větší obsah, vyšší pohodlí, ale pořád hezký a sportovní vzhled. Tahle padla do oka hned, hlavně i kvůli tomu,že ji prodával známý.

Motorka koupena od Čermák Kralupy

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Hodně jsem se bál, že na mě bude velká a těžká. Na místě to celkem platí a člověk musí být opatrný. Jak se ale rozjede,ovládá se krásně. Motor je strašně hodný a kultivovaný. Výkonu také až až.

Motorku bych doporučil pro - Všechny, kteří chtějí nádherný stroj a plánují jezdit i kousek dál. Musí však mít už něco najeto, protože motorka je větší a silnější.

Recenze

Hlavním lákadlem je určitě vzhled, kterým mě GSX1250 dostalo. Oblečený Bandit vypadá jako Gixero, což se mi vždycky strašně líbilo. Přitom je to ale cestovní stroj - pro mě dokonalá kombinace.

Na místě se s motorkou manipuluje hůř kvůli vyšší hmotnosti,ale není to žádná tragédie. Mám 178 cm a vážím 75 kg, poradím si s ní docela dobře. Pozor si člověk musí dávat,když nastupuje spolujezdec, abyste sebou nepraštili. Jakmile se ale rozejdete, vyšší hmotnost už není vůbec cítit. Tohle mě opravdu velmi mile překvapilo. Jakmile se ale rozejdete, vyšší hmotnost už není vůbec cítit. Tohle mě opravdu velmi mile překvapilo.

Ovládání je velice snadné, ale je to spíše na klidnou a pomalejší jízdu. Žádné broušení kolen po asfaltu. Motor je sice starší konstrukce, ale o to lépe funguje. Papírové údaje sice nejsou nic moc na poměry motorů s obsahem 1200 kubických centimetrů, ale minimálně kroutící moment stojí za to. Motor je velice hodný a kultivovány, dá se jet opravdu na nízké otáčky, ale když za to člověk vezme, tak motorka vystřelí kupředu a prudce zrychluje až do 200 kilometrů v hodině. Ideální cestovní rychlost na dálnici je kolem 120 až 150 kilometrů v hodině. Motorka ale dokáže Upalovat i kolem 220 kilometrů v hodině.

Sedlo není tak vysoko, takže i já se svou výškou 178 cm pohodlně dosáhnu na zem, což je obrovská výhoda hlavně při manipulaci na zemi. Pohodlné je dost, takže se dá jet i na delší vzdálenosti. Posez je hodně přímý, řídítka jsou vysoko, takže se pří jízdě vůbec nemusím hrbit a nebolí mě záda. Pohodlné sedlo si pochvaluje i spolujezdec. Jediným negativem je vibrující stupačka v rychlosti okolo 110 kilometrů v hodině. Musím buď zrychlit, nebo podřadit na pětku.

Brzdy nejsou nikterak ostré, možná by mohl být o něco lepší, ale na klidnou jízdu i ostřejší brždění v případě potřeby postačíh brzdy nejsou nikterak ostré, možná by mohly být o něco lepší, ale na klidnou jízdu i ostřejší brždění v případě potřeby postačí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JíraFZS
JíraFZS napsal 29.08.18 v 08:46

Správná volba. Já mám GSF 1250. Letos jsme spolu dali Albánii a naprosto v pohodě. Ať ti dělá radost .

Sharkjd
Sharkjd napsal 27.08.18 v 09:19

HONDAB
Díky moc. Koukám, že máš na své vyšší Givi plexi. Je to velký rozdíl? Vyplatí se? Díky

HONDAB
HONDAB napsal 27.08.18 v 08:38 10b.

Užívej tohoto neunavného stroje plnými doušky a hlavně kolama dolů,spokojenost s timhle strojem je nekonečná.

Sharkjd
Sharkjd napsal 26.08.18 v 19:23

Ruslan
Díky moc. Zatím jsme moc spokojení.

Ruslan
Ruslan napsal 26.08.18 v 19:07 10b.

Přejí spousty krásných zážitku v sedle na tak skvěle mašině,dobrá volba.Já a má drahá polovička sme nadmíru spokojeni a uživáme si každou jízdu (kolem komína i dálky).

Více komentářů



TOPlist