Prostě dobře známý Fároš SC 59
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 RR: Nakonec nestačily finance.
První dojmy - Když jsem poprvé uslyšel zvuk, který z tohoto jednostopého stroje vychází, řekl jsem si, že to je monstrum a né motorka. Zahalený v černé barvě s kompletním výfukem od RP tuning. Po prvním seznámení a projetí jsem věděl, že tu si dnes odvezu domů
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo už má aspoň něco naježděno.
Doplňky na motorce - Kompletní svody od RP Tuning.
Přepákování.
Quickshifter.
Ukazatel zař. rychlosti.
Padací protektory.
Zalamovací páčky.
Karbonový kryt víka motoru, spojky a kyvky.
Karbonový přední blatník.
Držák RZ Barracuda.
Recenze
Po šestkovém Hornetu jsem chtěl přejít na něco silnějšího, ale původně jsem to chtěl nechat až na příští rok. Ovšem okolnosti vzali za své, přišla slušná nabídka na Horneta, tak nebylo na co čekat, Hornet šel do světa..teda spíš jenom k jinému majiteli ve stejném městě, ale to je detail :D Takže ihned začalo pátrání po inzerátech po další motorce, ovšem nebyl jsem si jistý jestli zůstanu nadále u Hondice nebo přejdu k BMW (s 1000rr). Po dlouhém brouzdání na netu...kecám byl to asi den od prodeje Horneta... jsem narazil na černého Fároše z roku 09 s takovou cenovkou, že jsem neváhal a ihned kontaktoval prodejce. Slovo dalo slovo a během týdne jsem se na něj jel podívat tzn 16.8.. Když jsem přijížděl k místu, stál tam v celé své kráse. Přišel čas na seznámení a následné svezení, kdy mi pouze potvrdil svojí dokonalost. Takže jsem na to kývnul a už jsem se soukal do kombošky, celý natěšený na cestu zpátky z Prahy. Průjezd městem nic moc, ale pak na okreskách nastal čas pro takové to první oťukávání, přeci jenom ze 71 kw přejít na 131 kw chce trošku rozumu a klidnou ruku :D
Takže spolu teď máme najeto pouze cca 160 km, takže teď nemůžu pořádně hodnotit. Teda kromě toho vzhledu a zvuku.
Nádherná