Další mazel doma, líbila se mi už když jsem kupoval Reverku.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Hned prvních 300 km mě přesvědčilo, že to byla správná volba. Výborně se mi na ni sedí, nebolí mě nohy, skvěle se ovládá. Citlivě reaguje na plyn a když je potřeba, tak víte, že koníky máte schované pod kapotou a můžete je využít. Pohodlná cestovní motorka.
Motorku bych doporučil pro - Diversku bych doporučil pro jezdce, kteří už mají něco odjeto, přestože už to je vlastně babička umí se pěkně rozparádit. Dále ji doporučuji lidem, kteří chtějí cestovat. S doplněnými kufry je to pohodlný cesťák, který si s takovou náloží hravě poradí a se slušnou spotřebou.
Doplňky na motorce - Mám tam držák na postranní kufry a topcase.
Recenze
Chtěl jsem ho, líbil se mi a tak jsem si ho pořídil. V měsíci červnu dalo slovo slovo a ze srazu NTV jsem si jel ke kamarádovi pro Yamahu, 300 km tam jako batůžek a 300 km zpět jako novopečený majitel Diversiona. Batůžek jel se mnou a již během jízdy mi říkala, že se ji na ní skvěle sedí, že cítí jak dobře a rychle jede. Od té doby jsem na ní najel zhruba 3000 km.
Zpočátku mi vadila úzká řidítka a pohrával jsem si s myšlenkou, že je časem vyměním za širší, ale během ujetých kilometrů jsem si na ně zvykl a nutkavou potřebu je vyměnit už nemám.
Akcelerace je pro mě dostačující a maximální rychlost také. V Hradčanech na letišti jsem si vyzkoušel maximálku, solo jsme jel 220 km/h a s batůžkem 210 km/h. Samozřejmě tuto rychlost na běžných silnicích využívat nebudu. Jako každý kdo ji má, postrádám 6 rychlostní stupeň, ale to se dá přežít, jen občas řadím nahoru a ono to už nejde . Motor se chová kultivovaně, žádné vibrace do podvozku.
Při brzdění přední brzdou cítím klepání do řidítek, buď jsou na konci životnosti destičky nebo kotouče, ale spíš to vidím na destičky a během zimy je vyměním. Přední brzda je dostačující, zadní mi přijde trochu unavená, ale to vyřeším výměnou brzdové kapaliny, destiček a dám tam pancéřovou hadici, kdy plánuji i na předních kotoučích dát pancéřovky.
Podvozek mi vyhovuje, měřím 185 cm,váha cca 92 kg a jede se mi na ni velmi příjemně, podvozek neplave a to ani když jedeme ve dvou.
Skvěle se chová v zatáčkách, na to jak je těžká se lehce ovládá.
Pro spolujezdce je také dost místa, sedí se nám skvěle, máme dost prostoru, nekopeme se nohama u stupaček.
Úložného prostoru moc nemá, pouze pod sedadlem, kam jsme narval co se vešlo, zbytek řešíme 3 kufry.
Nejsem žádný závodník, ale ani nějaká brzda, jezdím docela svižně a spotřebu mám v průměru 4,8 litrů na 100 km a to ať jedem dva či jenom sám, což mě dost překvapuje, když jsem pořád četl jaký to je žrout a vezme si klidně i 10 na 100. Olej jsem za 3000 km nedolíval a co jsem se díval je pořád ve stejné hladině, takže za mě jedině spokojenost.
Jezdím s ní jen po silnicích a myslím si, že tam je i její místo, do terénu bych to s ní moc neviěl, lesní či polní cestu určitě zvládne, ale bude záležet hodně na obutí.
Není už nejmladší a podle toho se k ní i chovám, něco má už za sebou a věřím že ještě hodně toho má před sebou.
Nádhera, ať dělá radost ,
Skvělá volba,ještě poctivě udělaná mašina
romidino: díky
Jak to tak vidím, tak jsi skočil z Reverky na Diversion XJ 900 skoro ve stejně době jako já z Deauvillky na BMW K 1200LT - Bedřicha. Diversion byla také moje láska, ale teď zvítězilo pohodlí na delší cesty pro baťůžek , proto to Báwo. Na to nemá ani nový Goldwing. Za Diversion Ti nemohu dát bohužel víc než 10bodů... Zdraví Dino.
Kuzmič: no to tedy je