Skvěle ovladatelná raketa, co umí vypálit, ale dokáže nabídnout i pohodlý pro delší cesty.
Výška jezdce: 1 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200F: bylo to dilema, ale jsem zvyklej na Rtčko a jeho kufry a v garáži mám už 2. Káčka...
První dojmy - Přesednutí z Rtčka bylo jako když přesedám z chopru, úžasně kultivovanej motor, to byl vlastně ten hlavní důvod, proč po 8-mi letech přesedlat z R na K. Ačkoli je to 4válec, nemusí se skoro řadit, dokáže jet svižně bez podřazování.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo někam daleko spěchá ve dvou.
Doplňky na motorce - bílé blinkry Wunderlich, výfuk AC Schnitzer, deflektor, upravené tvarování sedla, adaptéry řidítek MV, 12v USB zásuvka
Recenze
Z počátku trochu obava z váhy motorky, oproti Rtčku to je opravdu znát, i to těžiště a délka...ale když se to rozjede je to opravdová radost, duolever ve spojení s ESA opravdu úžasně funguje a na režim "comfort" snese i ty naše "polňačky". Zvuk a zátah motoru je návyková věc, když se to moc rozjede, úžasně to taky brzdí a zatáčí, čím rychleji, tím lépe. Chytře je vyřešené nastavení výšky řidítek, kdy se zřejmě počítá s užším sedlem ke sportovnějšímu posezu. Sedlo mi bohužel moc nesedlo, je to sice gauč kterej uveze 2 německý turisty, ale zvyk z RT gauče, kdy má sedlo od nádrže oporu mi tu chybí, hlavně s řidítky v horní poloze, po pár kilometrech je to dost znát, dá se určitě řešit výměnou nebo přešitím. Zařazení jedničky je jak rána kladivem, Když to sečtu...na rychlejší cestování skvělá motorka, na to kratší ježdění, zejména po měste to moc není, Rtčko bylo jak skutříček, ale to je taky o charakteru motoru.
Také Gratulace.
Je to nádherná potvora. Velká gratulace, víš, co je nejlepší. Tak už jen přání, mnoho km jen v sedle, bez starostí a maximální pocity štěstí při jízdě.. .
Děkuju kluci
Moc pěkná raketka.kolama vždy dolu.Páček.