PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Klesič
Vloženo 7.8.2018
Aktualizováno 7.8.2018
Zobrazeno 973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Originální stav, velmi málo jetá, přidané kouřové plexi, barva modrá

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Vodou chlazený motor
Yamaha XJ 600: Nižší výkon než kawasaki, užší pláště, jedno kotouč vpředu
Suzuki GSF 600 Bandit: důvod neuveden

První dojmy - Při první jízdě jsem byl opatrný. Motorka se ochotně nechala vodit. Brzdný účinek celkem dobrý, akcelerace pro mě dostatečná. Velmi se mi líbil vzduchem a olejem chlazený motor a lakovaná kyvka. Celkem mi vyhovuje a padla mi do ruky po pár kilometrech.

Motorku bych doporučil pro - Moto doporučím spíš pohodovým motorkářům, není to závodník. Je dobrá pro menší postavy a doporučil bych ji na učení. Já ji mám na každodenní ježdění.

Doplňky na motorce - Moto je v originálním stavu jako z fabriky, až na přidané plexi.

Recenze

Vybral jsem si kawasaki zr7, moto s duší. Chtěl jsem spolehlivé moto s normálními servisními intervali a na každodenní ježdění. Vzduchem chlazený motor o objemu 740cm a výkonem 56kw vypadá že by mohl vydržet dlouho při správném servisu. Přece jen poměr výkonu a objemu je tu malý takže předpokládám že spolehlivost tu bude.

Ovladatelnost v nízkých rychlostech dobrá, ve vyšších chybí tlumič řízení. Manipulace na místě je dobrá, motorka je nízká a rak i menší postavy by neměli mít problém. Poloha za řídítky je spíše vzpřímená, aspoň nebolí záda. Motorově super akorát nezapomínat na sytič, který je manuální. Motor má klidný chod, vibrace pozoruji až od 7t.o. Podvozkově vzadu centrál který se dá nastavit, předek se bohužel nastavit nedá. Úložný prostor pod sedačkou stačí tak akorát na věci po kapsách + lékárničku. Spotřebu mám cca 6-7l, moc jí neřeším. Nádrž na cca20l by měla tedy stačit nno na těch 259-300km, podle jízdy. Servis jako u normálních motorek s tím že odpadá výměna chladící kapaliny. Poruchy jsem zatím žádné neměl, moto má najeto 20tis tak by mělo ještě sloužit při dodržování servisních intervalů.
Jízda ve městě pro vzduchem chlazená motorku je při kolonách nic moc, když je provoz dobrý tak nemá problém. Nejlépe se cítí na "šuskách" s pěkným asfaltem a zatáčkami. Díry a hrboli je nedělají moc dobře a v terénu je ztracená ještě přejet tak po prašný cestě by zvládla ale na polňačky není, od toho mám druhé moto.
Cestování na ni je pohodlné hlavně díky vzpřímené pohodě a příjemnému posedu. Dají se sehnat kufry na věci, plexi atd. a s takovým vybavením bych se rozhodne nebál cestovat někam dál(cesta 400km a víc pod 400 je to projížďka :D). Myslím si že na cestování se dá použít.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Klesič
Klesič napsal 10.08.18 v 22:37

Jo užívám :D a spotřebu jsem tak nějak střelil od oka může se dost lišit, ještě uvidím časem kolik přesně bere.

Franky
Franky napsal 10.08.18 v 22:22 7b.

Tenhle stroj má právě mnoho příprav na cestování = místo pod sedlem, s=riově úchyty na originální nosiče na boční kufry (s vyztuženou podsedlovkou), palivoměr ...a kdo ví co ještě.
Vzducháč bude trochu brát olej. Spotřebu máš nějak moc vysokou - tahle Kawa je známá spíše úsporností běžně pod 6 a při nebláznění i pod 5 l/100km. Je to stará škola = takhle pocitově jezdí motorky z 80.-tých let. Užij si ho jak náleží ;)!

Klesič
Klesič napsal 08.08.18 v 08:16

Přesně ať to sviští

Více komentářů



TOPlist