PROFIL MOTORKY

KTM 450 Rally (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mig_35
Vloženo 6.8.2018
Aktualizováno 6.8.2018
Zobrazeno 1171x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moc jich nejezdí a většina lidí ani netuší, co je to zač. Většinou tipují 690ku s Rally kitem.

První dojmy - Dole je to hodný, v půlce se to splaší jak dvoutakt a nahoře to letí jak cyp. Nikdy bych nevěřil, že může mít motor na čtyři takty takovou charakteristiku. Na jiných místech jsem četl, že je to "dole nepoužitelné". Já naopak oceňuju, že to netahá za ruce, třeba jako 701ka, kterou jsem měl předtím. A naučila mě při podřazování dávat meziplyny, párkát se mi kouslo zadní kolo, to jsem dřív neznal...

Motorku bych doporučil pro - Pravděpodobně někomu, kdo ji pořádně využije. A komu nevadí několikanásobně dražší díly proti endurovým a motocrossovým KTM. Já doufám, že při svojem nájezdu tyhle problémy mít nebudu. Konkrétně třeba o motoru se říká, že je lepší koupit fungl nový, než dělat válec /1000 EUR/ a ojnici /1000 EUR/. Kdyby mě to mělo potkat, asi bych se tam snažil dostat normálně běžný mx nebo exc motor... A třeba by to mělo i nějaký použitelný průběh výkonu, i když chápu, že u dakarského speciálu jde hlavně o rychlost...

Doplňky na motorce - Tohle je docela pikantní, na motorce nejsou žádné doplňky a žádné doplňky se na ní koupit ani nedají. Je tam od výroby tlumič řízení, tripmaster a podobné nesmysly, které jsem vymontoval, protože rallye s ní jezdit nebudu. Pikantní je to proto, že můj smysl všechno domrvit má v tomto případě utrum... Snad jedině lauf bych vyměnil, Akrapovič je nádherná ruční práce, ale řve jak tur...

Recenze

Naprostá náhoda. Objevila se v inzerci za obstojnou cenu a s jedním náhradním motorem, tak nebylo co řešit. Je to model 2017, stříkačka. Přídavné nádrže na dohromady 16+9+9 litrů paliva, které se přepínají vepředu vlevo přepínačem. Sedlo ve výšce 96 cm, podobně jako 701, ale díky užší stavbě a sedlu nemám zase takový problém dosáhnout. Trefit neutrál se dá jenom s vypnutým motorem. Nevím, jestli je to problém konkrétní motorky, ale na světlech se prostě drží spojka celou dobu. Dvacetkrát vyzkoušíš najít tu mezipolohu, ale prostě když to uděláš zlehka, tak s tou šaltrou ani nepohneš, když přidáš na síle, skočí to z jedna na dva... Řidítka mají naprosto mizerný rejd, v praxi se to řeší driftováním do zatáček, mno, to mi zase tak moc ještě nejde:) Zatím ji proháním jenom po polňačkách, nebo na písku kolem Bzence... Až se trochu ochladí, tak jí vezmu na tankodrom do Záhorí, už se těším. A na podzim do Maroka. Merzouga a okolí, tam kam tahle motorka patří:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mig_35
Mig_35 napsal 14.08.18 v 13:57

jakýho písku a kde?:) dík všem
Tuji: nemyslím si, že by díly nebyly, znám človíčka co provozuje starší Replicu a nemá problém...

bolux
bolux napsal 13.08.18 v 20:11

no tyvole, tohle bych chtěl vydět na živo, kdybys měl někdy cestu na sever a chtěl si užít písku tak dej vědět :)

Tuji
Tuji napsal 11.08.18 v 05:12 10b.

Jasných 10 bodů

Jsem zvědavej jak ji budeš servisovat. Každý rok je to fungl novej typ a díly se na ně sehnat nedají. Jak píšeš, je potřeba vždy kupovat nový motor. Díky tomu, že chci jezdit Rally v Evropě jsem radši zvolil klasickou endurovku, ale v rychlých pasážích mám smůlu. Výhodou je u dakarky ten příhradový rám ze 690, který se nekrouti jak na enduru a taky ten super silný motor! Až budeš měnit motor, nedávejte tam ten z enduro, ale poctivě kup motor na dakarku. Je to totiž o dost těší stroj a v tu chvíli by tě to na ni přestalo bavit. Není to opravdu dobré řešeni!

Ještě jedna věc. Kurva ten zvuk je boží, tak ne že vyměníš výfuk!!! :))) užívej si motorku, kterou ještě nezkurv..l eurokomisař!

Více komentářů



TOPlist