Vlastník | pan_Mýval | |
---|---|---|
Vloženo | 31.7.2018 | |
Aktualizováno | 29.8.2018 | |
Zobrazeno | 7 402x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | pan_Mýval | |
---|---|---|
Vloženo | 31.7.2018 | |
Aktualizováno | 29.8.2018 | |
Zobrazeno | 7 402x |
super
Super popis, klobouk dolů Krásný, univerzální stroj, ať dlouho vydrží
Já se svým KLE najel už přes 20 000 km a stejně se mi zdá, že ho na dálnici trápím. Radši okresky a silnice druhé třídy. Jinak ta recenze vcelku sedí. Ten pisklavý zvuk výfuku je pro KLE typický, toho se, pokud budeš mít origo výfuk, nezbavíš. Ale jsem s motorkou celkově spokojený, je to dobrá mašina.
běžně 130 i více,jakepak trápení.Inu ale dálnice moc nemusím jen když to jinak nejde.Mám raději zapadlé okrsky,avšak s Bigem se dá v pohodě dlouhodobě letět i nad 140 a to i v otevřené enduro přilbě,asi záleží na jedinci
>-Jandys- problém ne, ale otázka je jaká je cestovní rychlost
Většina pětikvaltů jednoválců se dá držet tak do 110km/h aby to nebylo trápení motoru, a já chtěl moct držet alespoň 130.
No recenze skoro jako novinář Ale jo proč ne Měl jsem ten samý jev "centralizace" a je to opravdu vymačkané ložisko.Jinak si dovolím trochu s tebou nesouhlasit mám BIGA a dálnice neutrál či 5.kvalt žádný problém. Tak samo sedlo, je jedno jaké máš stejně se po xxx km prosedí a dáš si pauzu.Taky srovnávat motorku se skůtrem to vážně nelze, obojí je jiný gang
Tuhle motorku jsem chtěl vždycky zkusit. Velmi dobrá recenze!
JEDNA Z NEJLEPŠÍCH RECENZÍ,KTERÝ JSEM ČETL.
recenzička za 10b - ať slouží - začínal jsem na KLEčku
Taková recenze se čte jedním dechem...díky za to
Dobré čtení. Gratuluju.
No, hele je to facelift, tak možná budeš mile překvapen. Stačí vyšroubovat horní zátku a hned uvidíš.
_Michal> rozebrané jsem to ještě neměl, ale měněný nebyl, takže na 99% nezaplechovaný.
Paráda! Jaký rotor tam tedy máš? Přeji mnoho kilometrů bez nehody a poruch!
Tak jsem se zaměřil na tu teplotu motoru vnímanou "skrze sedačku" a vysvětlení je jednoduché: do stehna hřeje kovový přepínač palivového okruhu (Auto/Pri/Res), který se ohřívá buď přímo od motoru, nebo od paliva.
Což mne vede k myšlence, že palivovou nádrž možná tolik neohřívá benzin, ale motor samotný protože je plechová? Kdo ví.
MartinXL650V> Nko jsem hledal u litru Horneta, tam to byl "polostupeň" mezi 1 a 2 a člověk musel velice jemně posouvat špičkou nohy aby jej nepřeskočil. Ale pořád byl alespoň malinko, lehoučko cítit - Nko u KLE není cítit vůbec a je to jen o správné poloze řadičky. I když možná že se to dá nějak poštelovat.
Pěkný popis Na Alpu XL650V jsem N nikdy nehledal, to jsi asi uvěřil nějaké pověře a klopit jde tak, že v jednom drhneš hlavním stojanem o zem a měl bys vepředu dva kotouče ale i tak za KLE 10b ...a skoro jistě máš pryč ložisko v krku řízení. Žádné "převalení" ze střední polohy tam být nemá. Ložisko je spotřební materiál, mění se běžně a často u všech motorek. Přeju hodně radosti z jízdy !
Tabulka kterou si vytvořil je super! Rejd je skutečně velký ale asi máš špatně ložisko v krku řízení když musíš překonat prvotní odpor. Motor se opravdu hodně zahřívá ale nezdálo se mi že by topil do sedačky (není kudy). Z převodovky jsem byl nadšený a i se špalkama se dalo v zatáčkách škrtat stupačkami o asfalt. Jen ty brzdy nebyli žádná hitparáda. Je to super nedoceněná motorka. Ať ti slouží.
Díky ale ani nemám, na velkých motorkách jsem úplný začátečník - jen jsem zvyklý nelitovat hodin strávených nad poctivou rešerší Ono se to pak vyplatí když přijde na peníze.
Jsi frajer, máš přehled.