Jedním slovem - všestranná... A v edici Black&White...
Motorka koupena od Soukromá os.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Občas jsem se svezl na půjčené a vždycky jsem si říkal, že si jí jednou koupim, černou nebo bílou, hlavně s čeným motorem, malým nájezdem a jasným původem. A pak se objevila, po 1. majiteli, v krásném stavu. Teď ji hlavně využívám, když se polovičce nechce na své...
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce cestovat a taky pořádně zatahat...
Doplňky na motorce - Plexi, rukojeti, kufry, výfuk, QS, ukazatel kvaltů,gelové sedačky apod.
Recenze
Prostě univerzál...
Motor:
Sametovej, kterej se dokáže nad 7tis. pěkně splašit, navíc se na tom dá krásně cestovat. Na delší tratě to chce pár úprav, ale nic hrozného. Na 6 se dá jet jak 50 městem, tak letět po dálnici. Což je pro mě naprostý luxus, když jsem línej řadit. Zařazeno za 6, cca 4500ot. a jak to krásně kňourá... QS dávám od 8tis., to jen kdyby se na mě někdo vytahoval.
Výfuk:
Origo váha asi 100kg. Zkoušel jsem Mivv Suono black, hezký vhled, ale kravál nepříjemnej i s tlumivkou. Šel okamžitě dolu. Akrap je sice dlouhej jak černošské přirození, ale váha asi 1kg a ten příjemně hlubokej zvuk při vyndané ucpávce stojí za to
Podvozek:
Trošku mi přišla ve vysokých rychlostech neklidná, dal jsem tlumič řízení a jezdí to jak po kolejích
Pohodlí na delší cesty:
Origo plexi nízké, chce to vyšší. Po více hodinách bolí ze sériových sedaček zadek, chce to přešít. Vyhřívané rukojeti super. Tankování při tak nějak normální jízdě 200-230km.
Spolehlivost, servis:
Naprosto nenáročná moto, ještě poctivá. Díly levné a dostupné
Rozumná volba:
Každý kdo zná ví, jak je univerzální. Sice nepatří k nejnovějším výkřikům techniky, módy a trendům s elektronickými hračičkami, ale zato netrpí žádnými nepatřičnými zvuky z motoru, elektrickými poruchami či nutnými četnými servisy.