Vzhledem k tomu, že vysoké dvoudílné sedlo se mi nelíbilo a zvyšovalo těžiště při vyjížďkách s baťůžkem, vyměnil jsem ho za Saddlemen Pro Tour a vyměnil pevnou opěrku za demontovatelnou. No a bez relokačního kitu blinkrů by to namontovat nešlo. Bohužel jsem nebyl první, kdo se potřeboval vloupat do konektorů blinkrů. Ten přede mnou zanechal nehezkou stopu v podobě poškozených pinů, ale nakonec jsem se s tím domluvil. Další komplikace byl stržený šroub, kterým držela levá brašna, no pilka na železo to vyřešila. Při montáži blinkrů jsem ještě našel prodřenou izolaci na kabelu, tak jsem ji při té příležitosti opravil a všechno jsem schoval do smrštice.
Až bude hardware pro demontáž brašen (a on bude), bude to kompletní. Do té doby se brašny přesunuly na skříň.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Když už je tam Power Commander, byla by škoda ho nepoužívat pořádně. No a když vozím lambdy, je škoda je jen vozit a nepoužívat. Navíc mi vadí, že vstřikování nejede v close loop režimu. Hellrider mi na www.motops.cz naš
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 04.06.2019 |
Uskutečněno:
| 01.06.2019 |
Tachometr:
| 23903km |
-
Přestože se mi sada těsnění od Harley-Davidson Brno už měsíc válí na stole, dostal jsem se k výměně až poté, co jsem konečně sehnal sadu palcových imbusů - ořechů a zbytek palcového vercajku si půjčil od kolegy.
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 04.06.2019 |
Uskutečněno:
| 01.06.2019 |
Tachometr:
| 23903km |
-
Celou zimu jsem se těšil a letos to přišlo dřív, než kdy jindy, tak hurá do sedla!
Letos se mi, na rozdíl od jiných let, přes zimu nezcvrkly hadry, takže nebyl při oblékání nutný hluboký výdech a to ani přes zimní vložk
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 04.06.2019 |
Uskutečněno:
| 08.03.2019 |
Tachometr:
| 22872km |