Tento skůtr je především o designu, který zaujal mě, ale i přítelkyni, ale stejně tak mě mile překvapila i plynulá a jemná reakce na plyn, dobře dávkovatelné brzdy, relativně tichý motor a příjemný lechtavý zátah.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Především design, vycházející z Ducati Panigale :) drobný skůtřík, který má 110kg. střední výkon a může na něj sednout každý, kdo má papíry na auto a umí jezdit na kole :)
Motorku bych doporučil pro - Pro začínající jezdce, na rozkoukání se, dojíždění po městě do práce a lítačky po centru na oběd, sem tam do obchodu.
Recenze
Vzhledem k tomu, že je to China s italským jménem i designem, tak předpokládám i podobnou spolehlivost jako u Ducati :D nicméně na občasné popojížďky po městě a jako motorka pro začínající přítelkyni si myslím, že je to ideální. Líbí se nám, příjemně se ovládá, dobře se dávkuje plyn, i brzdy, je lehká - jen 110kg, ale hlavně - je bílá :D časem půjdou dolů polepky a bude jen bílá, pod sedlo se vejde celá intagrálka ...V základu pneumatiky CST, které hážou už při 70km/h jako kdybyste jeli po kolejničních pražcích, bylo by fajn aspoň nějaké malé plexy nad budíky, snad časem něco seženu a natvrdo navrtám. Zatím se seznamujeme, je to verze s karburátorem, díky kterému má příjemně jemný plyn, ale uvidíme, jak na tom bude po zimě se startama :)
na tomto skůtříku přítelkyně odjezdila dvě sezóny, za které natočila 7 tis km. Udělal nám hodně radosti a z plánovaných krátkých pojížděk jsme vyráželi pak především na výlety po na Moravě a Valašsku. Sloužil nám dobře a neměli jsme žádné problémy, ale postupně začal chybět výkon. Přece jen těch 9 koní je tak akorát, ale na předjíždění to není...
na začátku března 2020 prodán. Oplakali jsme to a na druhý den jsem viděl článek o oživení originálního Italského Italjet Dragstera :) tak uvidíme, co pořídíme dál...teď je na pořadníku na rozježdění Honda CBF 125 a Kawasaki ninja 250R...
Vzhledově velmi povedený skútr...