Další splněný sen...Sice opět krok do neznáma ale jsem nadšený...
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Při zkušební jízdě u prodejce byly nejdříve smíšené pocity...Pro mě nezvyklý tvar origo řidítek,což mi trochu znesnadňovalo ovládání...ale první posez do hlubokýho sedla mě dostal...
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny...hlavně pro vyklidněný cestovatele jako jsem já,kterým už na výkonu a maximálce moc nezáleží,ale chtějí velmi pohodlně cestovat...
Doplňky na motorce - Držák kufru,mobilu a kamery...
Recenze
Hledal jsem něco pohodlnýho na cestování s klasickým V motorem...Sice jsem o nadlitru neuvažoval,ale po lehkém zklamání s VX800 (jen co se týká pohodlí,jinak moto je naprosto úžasný) tak toho na trhu moc není co by mi vyhovovalo...
Když došlo k prodeji mé milované ZR7 se kterou sem si užil nádherný chvíle a zjištění že mi doma stojící VX nevyhovuje,začal boj s časem něco vybrat,protože čas naplánované motodovolené se neúprosně blížil...Bulldoga sem měl v merku nějakou chvíli,pročetl sem všechny registrace na MCZ a na YT viděl snad všechna videa,ale nikdy sem na něm ani neseděl...Pak se ten můj objevil v inzerci a já skoro neváhal...První pohled a posez mě dostali,přesně to jsem hledal...pak došlo na zkušební jízdu a smíšené pocity...řidítka zahnutý tak moc že když sem ostřeji přibrzdil tak se mi ruce málem vykloubily v loktech...po pár stech metrů moto začalo cukat,benzín sice na rezervě ale stále dostatek .Holt rok a půl starej benzín není to pravý,takže hned po natankování čerstvé Vervy cukání zmizelo...první zatáčka a moto se nechtělo nechat sklopit,pěkně sem se s ním pral...po kontrole tlaku v pneu bylo jasno,ani ne poloviční tlak...po dofouknutí jde do zatáček krásně...Ve srovnání s Kawou sice ne tak svižně a lehce ale i tak se dá položit až na stupačku.Moto má sice origo výfuky ale i tak umí být pěkně slyšet...
Po základním servisu jako oleje,fitry,svíčky atd. opět přišla na řadu výroba držáku na kufr kterej sice opět nevypadá moc extra ale je plně funkční a výměnu řidítek za rovnější...
Po pár stech kilometrů po okolí došlo na několikadenní dovolenou na východě Slovenska a zjištění že nic lepšího sem si momentálně vybrat nemohl,pohodlí jako v křesle,dá se jet od tankování do tankování bez nutnosti zastavit a rovnat kosti v těle,přitom spotřeba krásných 4.6 litru.Výkon motoru je pro mě naprosto dostačující,ba přímo vyhovující,brzdy jakbysmet,ale uvažuju o pancéřových hadicích,přece jen sem si na ně docela zvykl a chtěl bych je mít i tady...
Za první měsíc máme zatím najeto cca 2500km a vypadá to že si budeme rozumět...
Velký dík s pomocí při výběru a podání informací patří uživateli zdenysrx6...Je to přesně tak jak jsi mi psal...
Taky se těším k moři, první cesta bude k Baltu...
Popravdě s těma laďákama jsem měl taky cukání... Ale, jsem rád, že je to origo. Že to nikdo neladil. Jakoby některým lidem přijde, že v Yamaze nejsou konstruktéři dost kompetentní? Co se týče yamahy, tak ladit max. kytaru.. A myslím, že je lepší v klidu vyrazit na krásné rakouské silnice bez obav z četníků. Hlukový normy přituhujou. A Bullda si brumlá i tak pěkně a nesere sousedy a nerozpláče mateřskou školku na vycházce. Je to hodný pesan...
Dík za tip...Možná časem se pro nějaký ladění rozhodnu,ale zatím mi to vyhovuje v originále...Mám rád původní stav strojů a nerad budím přílišnou pozornost.Což se mi s hafanem daří i bez laďáků...
nemaš zač , rado se stalo , pokud budeš chtít trochu vyšší výkon tak ladaky a propustnější filtr a uvidíš jak umí i bulda potahat za ruce ,ale hlavní je vyhlazení výkonové křivky - zmizí ten propad kolem 3 tisíc ot. a tady je odkaz na vicero o buldogach
http://yamaha-bulldog.sk/index.php