Lehká, hbitá a se skvělým motorem.
První dojmy - Po přechodu z naháče trochu šok z ergonomie, ale člověk si zvykne. Překvapil mě až neskutečně lineární průběh výkonu a úžasná hbitost.
Doplňky na motorce - Výfuk Arrow, padáky Rutan
Recenze
Původní plán bylo přestat úplně jezdit v provozu, ale k tomu jsem se ještě nedostal. Primárně proto, že nemám jak dostat motorku na okruhy.
V době kdy jsem přemýšlel o tom, že stejně budu muset prodat předchozí MV Agustu Brutale, jsem si půjčil kamarádovu R6 přestavěnou na okruh a motorka mě naprosto nadchla. Začal jsem pokukovat po SS, ale postupně jsem se víc a víc přikláněl k Daytoně kvůli tříválci. Na Brutalce mi hrozně sednul a chtěl jsem u toho zůstat.
Oproti Brutalce má Daytona úžasně lineární průběh. Je předvídatelná, nikde extra nekope a oproti ostatním šestkovým SS je díky užší stavbě nádherně hbitá.
Hlavní negativum by bylo delší cestování, motorka na to prostě není dělaná. Bohužel má silné vibrace v pravém řidítku, při rychlosti kolem 130 km/h po pár minutách necítím ruku. Pořeší to asi závažíčka.
Jinak se ještě částečně seznamujeme, budu psát časem víc.
krasavice