PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Spitit
Vloženo 8.7.2018
Aktualizováno 2.9.2018
Zobrazeno 491x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Pěkná, svižná a dobře ovládatelná.
Lehce sehnatelné náhradní díly.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R125: Málo pěkných inzerátů, vyšší cena než byl můj rozpočet
Honda CBR 125R: Od roku 2011 a výš, málo pěkných inzerátů nebo na mě moc drahé

První dojmy - Jelikož jsem už rok vlastnil CBR125 2005 v Repsol provedení tak dojmy byly úplně stejné. Jediné co jsem postřehl tak bylo lehce jiné chování motoru (karburátor vs vstřikování) a značně tichý výfuk oproti starší CBR.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, a pro lidi s menší postavou.. Max do 175cm jinak potom na tom vypadáte divně.

Doplňky na motorce - Závaží do říditek ( staré upadlo za jízdy :D )

Recenze

Vybral jsem si tento stroj jelikož jsem už vlastnil starší ročník. Bohužel kvůli dopravní nehodě (mnou nezaviněné) jsem si musel koupit nový stroj jelikož starý byl "na odpis" (podle pojišťovny). Takže jsem si vybral stejnou motorku kvůli náhradním dílům co mám z té staré a už jsem byl na ní naučený a zvyklý tak jsem nechtěl měnit.

Nově vlastním motor se vstřikováním a první pocity z toho byly smíšené. Myslel jsem si že jsem udělal chybu ale teď po týdnu toho nelituji a ke karburátoru bych se spíš nevracel.

Brzdy na této motorce jsou pro mě víc než dobré, ze staré CBR jsem si hodil na tu novou brz. destičky keramické SBS a když se zahřejou tak brzdí parádně.

Ovladatelnost mi přijde v pohodě, má to něco do sebe s tak tenkými koly. Začátečník se na tom naučí hodně.

Místo pro spolujezdce je dostatečné, bohužel na starší CBR jsem měl měkčí sedlo jak řidičovo tak spolujezdcovo takže trochu nezvyk jak pro mě tak pro spolujezdce.

Jak už jsem říkal, mám motor se vstřikováním takže spotřeba je menší jak s karburátorem takže výš jak přes 3L/100km se nedostanu.

Servis je jednoduchý, skoro vždy jsem si dělal všechno sám. Akorát u toho ročníku 2007 a výš je motorka po faceliftu a kapotáže už jsou trochu jiné takže už jen při blbé výměně svíčky musíte sundat snad všechny plasty okolo a pro nezkušeného to je celkem boj.

Poruchu jsem ještě žádnou neměl, ani na předešlé motorce.

S motorkou jsem ujel asi jen 270km za den a polovinu z toho v silném dešti a bez problémů. Akorát je tvrdší sedlo takže už to není to pravé na cestování. Možná je to o zvyku ale po 2 dnech po tom výletu jsem se nemohl skoro hýbat. Cestování bych na této motorce doporučil ale s přestávkami.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist