Přešel jsem po třech letech na Downtownu 125 (r.v. 2015) na New Downtown 350 (r.v. 2016), oba v šedé barvě. Individuální dovoz z ojetého z Německa r.v. 2016, najeto 6,5 tis.
Motorka koupena od Meyer-Motor-Sport, Speikern u Norimberka
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První čerstvé dojmy porovnání staršího modelu Downtown 125 a New Downtown 350 (když pomineme výkon motoru): 1. delší skútr - již jdou dát nohy na nášlapy 2. lepší stupačky spolujezdce 3. klidnější na horších površích - tolik naskáče 4. horší (sportovní plexi) - při stejné rychlosti mi na starším modelu foukalo na vršek přilby, nyní na krk a ramena 5. při jízdě přímo i v zatáčkách je směrově neklidnější (citlivější na volné nebo pevnější držení řidítek) - snad to může být i vliv pneu 6. dva kastlíky, USB a chybějící háček na tašku nebudu komentovat 7. pokud dojde v noci ke spálení tlumeného světla, starý model měl dálková i tlumená světla párová (výměna žárovka po až odplastování ) 8. spotřeba při klidné jízdě 80-100 téměř stejná jako 125-cítka 9. je třeba jiný adapter pro topcase Givi --- aby je čert spral 10. je vidět celá přístrojovka a ne jen horní 3/4 bez kontrolek blinkrů Výkon 22 kW nemá s čím srovnat ... táhne od spodu.
Motorku bych doporučil pro - Klidná i sportovní jízda po dobrých silnicích nebo ve městě. Deklarovanou maximálku 130 km/hod se překročí celkem lehce.
Doplňky na motorce - Deflektor na plexi, topcase Givi 56 litrů, 2x USB zásuvka na řidítkách, držák navigace na víčku brzdovky, někdy používám takovou tu oporu dlaně na rukojeti plynu při delších cestách
Recenze
Hledal jsem cestovní stroj s dobrou ochranou a spoléhal na super plexi staršího modelu ... bohužel. Na starém modelu je plexi naprosto super a foukalo mi jen na vršek přilby. Dtto ... za deště na mně nepršelo. Na novém modelu je plexi "sportovní" a budu muset řešit turistické plexi.
Chtěl jsem pořádný prostor pod sedlem. Chtěl jsem stejný model a barvu, aby nebyl nápadné, že měním stroj.
Jako skůtr vhodný na dobré silnice.
Ať slouží