renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slavan
Vloženo 26.6.2018
Aktualizováno 26.6.2018
Zobrazeno 1 134x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


stříbrná, vepředu černá guma a vzadu taky, ale širší.
viz konec recenze

Motorka koupena od soukromnika - Zdendo, díky za rovné jednání, celých 6 let vzorné péče a fajn pokec!

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Od koupě najeto cca 2000km. Je to těžký, měkký, sbírá se to snad už od volnoběhu, fouká na tom :-)

Motorku bych doporučil pro - Asi spíš pro pohodáře na kochačky – kdo se chce svézt rychleji, je potřeba kvalitní silnice a dlouhý a široký zatáčky (pár se jich najde, ne že ne). A klidně i pro začátečníky s mozkem, resp. polovinou bo dělat si dneska noty a kupovat motorku pro radost s celým mozkem není možný :-)

Doplňky na motorce - Širší řidítka, pancéřový hadice, KN, laďák, malý plégo, nějaký modrý šroubky na různých místech

Recenze

Ve svých skoro Kristových letech jsem si udělal noty na velkou a hurá do provozu. Z dvanáctky jsem měl a mám stále respect, ale dá se to zvládnout. Jen je potřeba počítat s váhou a né úplně dobrou tuhostí rámu, v utaženějších zatáčkách nebo když se jede rychleji se to občas trochu rozhoupe (mám na tom teda starý bačkory, s novýma se to určo zlepší).

Zátah je parádní od nějakých 5t ot. Pro rychlé předjetí/zrychlení stačí skopat na dvojku, nalehnout na řídítka a full gas a jste tam a nakonec i mnohem dál. Bez toho nalehnutí to nedoporučuju, kolem cca 8t ot se to i na tu dvojku samo zvedá. Pokud není kam spěchat a člověk nechce řadit, i na pětku se to sesbírá od nějakých 2t. 150 je tam hned, od 200 už je to pomalejší. Top speed jsem nezkoušel a zatím ani nechci.

Posed je pohodlný, sedačka měkká (možná až moc) a vkuse nejvíc zatím asi 350km v pohodě (věřím, že i dvojnásobek by šel). Na moje rozměry ideální (187cm a 100kg) Povozil jsem na tom baťůžek (necelých 180cm) a neslyšel jsem žádný stížnosti. Vliv baťůžka na projev motoru jsem nezaznamenal – když se chce, i ve dvou to letí jak kule.

Negativa
Trochu otravný vibrace při delší jízdě kolem 4t ot. Možná mám blbý boty a gripy budu taky měnit. U 4válce jsem čekal samet.
Tuctovka, ale serepes
Za další tuhost rámu, je to už starší koncept a navíc mi to zas tak neva – kolena zatím nedávám
A za poslední už zmiňovaná hmotnost – tady ale vím, co jsem kupoval.

 

Pozitiva
Plynulý zátah odkudkoliv kdykoliv
Od 8t ot je to vášnivý - pokaždý se na to těším a tlemím se do helmy
Pohodlný pro oba pasažéry (ale radši jezdím sám)
Pro mě vzhled (je to věc vkusu každého soudruha) - bandaska vzducháč se mi líbí – moc nestárne.
Kult bandit pičo!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rubini
Rubini napsal 22.05.19 v 15:04 10b.

Silné, pěkné, origin stav... Hodně spokojených km

Čadil
Čadil napsal 23.09.18 v 18:54 10b.

hezká mašna i text

Brukev
Brukev napsal 26.06.18 v 19:46 10b.

Nko je super . Měl jsem 650 a líný ale sametový a hlavně spolehlivý... Bandit forever

Více komentářů



TOPlist