renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250 Rally (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pavel_T
Vloženo 23.6.2018
Aktualizováno 23.9.2021
Zobrazeno 4 816x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Chtěl jsem lehčí stroj, který mě doveze kamkoli bez obav z průjezdu jakoukoli necestou.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř - Dobré jednání, bez problémů.

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW G 650 Xchallenge: Nutnost koupit min. 10 let starý stroj, trochu obavy ze spolehlivosti, malá nádrž.

První dojmy - Splňuje moje požadavky, o 50 kg lehčí než velká cendura, přitom není problém za den ujet i 700 km. Dojezd na nádrž kolem 300km, velmi dobrá ovladatelnost v terénu.

Motorku bych doporučil pro - Pro sólo cestovatele co nespěchají a rádi jezdí těmi nejzapadlejšími cestičkami.

Doplňky na motorce - Hliníkový nosič z Turecka (lehký - hliník, dostatečně velký), přední malé širocesvítící LED světlo, USB nabíječka, deflektor, malé kryty ke stupačkám.


















Recenze

Na velký motorce (Honda Transalp 650) jsem najel za poslední roky asi 60 000 km, je to pro mě pořád výborná motorka s dostatkem výkonu, ale v určitých situacích mě vadila velká váha. Třeba otáčení na úzké cestě nebo někde ve svahu, v terénu, zvlášť s naloženou motorkou, pro mě znamená propocené triko a strach z pádu, zvlášť pokud jsem tam sám. Proto jsem chtěl nějaký lehčí stroj. Mimochodem, nejraději mám cestování po Balkáně, tam je takových situací spousta.
Dlouho jsem vybíral, nějaké motorky vyzkoušel, volba nakonec padla na novou Hondu CRF 250 Rally.
Stručně: natankovaná 160 kg, naložená možná 185 kg, výkon trochu nestačí jen při přesunu po dálnici nebo v Maďarsku. Spotřeba do 3l/100km, tankovat po 300km mi dostačuje. Pokud se to trochu točí, tak do 80-100km/h to i pěkně jede, ale nejlépe jí je na těch nejzapadlejších cestičkách. Projel jsem i to, kde bych měl s TA určitě problémy. Maximálka 125 km/h GPS. Vibrace kolem 90 - 100km/h jsou snesitelné, na šestku. Za jeden den dojedu na nebo z konce Maďarska do Prahy bez nějaké enormní únavy a další den mohu pokračovat. Podvozek zatím vyhovuje, nepotřebuju jezdit motokros a skákat. Brzdy OK, LED světla super, zvládl jsem i jízdu v noci po cestě v bahně, mám tam ale přidané levné LED osvětlení z Číny.
Za prvních 15 000 km bez spotřeby oleje a jiného servisu. Volby nelituju, poznávám místa kam bych se jinak nedostal. Pro mě optimální motorka na cestování cestou necestou. Samozřejmě na výlet na Grossglockner jsou desítky lepších motorek.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MartinXL650V
MartinXL650V napsal 03.10.23 v 21:26 10b.

Po delší době koukám, co jsem zmeškal a vidím, že jsem zmeškal menší sestřičku pro tvého TA
CRF je moc pěkná Byla by to moje jasná volba na druhou motorku (asi ve verzi CRF250L)
Moc se mi líbí deník z výletů a jako vždycky parádní fotky S dovoleném si vypůjčím kus cesty pro inspiraci - chci ještě letos stihnout Krušné hory, akorát to bahno asi vynechám

Ateck
Ateck napsal 04.01.23 v 22:07 10b.

Paráda

Radus88
Radus88 napsal 20.10.22 v 19:16 10b.

Paradní stroj, taky by se mi něco lehčího libilo a hodilo

Pupi04
Pupi04 napsal 24.09.21 v 23:35 10b.

Pavel_T
Pavel_T napsal 15.10.20 v 18:46

Ono by bylo samozřejmě pohodlnější mít něco co má aspoň 50-60 koní. Ale to buďto bude o dost těžší stroj nebo na tom nepůjde jet více než pár hodin denně. Mám ještě Transalpa 650, ale ten váží o 50 kg víc a to je sakra znát. Dám přednost téhle 25 koňové kočičce co váží 160kg a a ten rozdíl je velkej. A upřímě, kolem 90-100 km/h tohle jede úplně pohodově a dlouhodobě, nijak nepříjemně to nevibruje a díky 6. stupňové převodovce není problém ani v kopcích. Jen to určitě není motorka pro dva.

Více komentářů



TOPlist