PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 XR (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tufan
Vloženo 21.6.2018
Aktualizováno 20.7.2018
Zobrazeno 1314x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Vyhlédl jsem si ji už před 2 roky na výstavišti v Brně, když jsem ji poprvé zkoušel, byl jsem z ní úplně hotovej. Oproti FZ8 motorka jak z jiný planety. Okamžitě mi padla do ruky a zjistil jsem, že ji hrozně potřebuju Ještě než padlo finální rozhodnut

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RS: XR je divočejší, univerzálnější a pro mě pohodlnější. RS mělo plusový body za Boxer a kardan
Ducati Multistrada 1200: obavy ze servisu, Desmorozvody, absence oboustraného quickshifteru
BMW R 1200 GS Adventure: Na něj mám zatím aspoň 10 let čas

První dojmy - Zatím nic moc, zajíždíme, ale i tak mě hrozně baví. Quickshifter je zatím hrozně návykovej, nejspíš zapomenu používat spojku.

Motorku bych doporučil pro - Spíše pro člověka co chce pohodlí, ale pořád rychlej a sportovní stroj. Sám jsem nejdřív měl strach z výkonu, ale přeci jen motorku člověk řídí hlavou.

Doplňky na motorce - Všechny 3 kufry + originální tankvak
Mřížka chladiče
Kryty motoru BMW
Proužky na kola

Recenze

Zatím nic moc, zajíždíme(300km), ale i tak mě hrozně baví. Na to, jak je velká, krásně padá do zatáček a dělá přesně to co po ní chci.
Poslední pátek v červnu nás čeká "zajížděcí" servis a pak s partou směr Rakousko-Slovinko-Itálie Jakmile budu mít víc najeto, určitě se víc rozepíšu.

Update - Máme za sebou 3500km

Myslel jsem si, že budu řešit koncovku od Akrapoviče, i když za tu cen, kort když vezmu v potaz, že má sériová koncovka velmi hezkej a hlubokej zvuk to asi řešit nebudu. Musela by se naskytnout opravdu dobrá a zajímavá nabídka. V tomhle to beru jen z estetického hlediska, protože se mi Akrapovič prostě líbí.

Quickshifter funguje prostě skvěle, jak nahorů, tak dolů. Je to hodně návyková věci

Je to užasnej stroj, na kterým sem se zatím za všech situací cítim jistě a komfortně. Co se bezpečnostních prvků týče, fungují velice dobře. Nejvíc mi vyhovuje nastavení podvozku na road a režim dynamic. Režim rain jsem použil celkem 2x na zkoušku a za mě je úplně zbytečný. Dost často jsem používal tempomat, který jsem využíval při delších přesunech, což moji kolegové nesli dost těžce a v interkomu jsem slyšel dost nadávek..

Jinak gumy z výroby (Pirelli Rosso 2) po cca 2700km na značkách. Trošku mě to v Rakousku překvapilo. Nově jsem zvolil sportovně-cestovní Pirelli Angel GT, tak uvidíme.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
prusles
prusles napsal 28.06.18 v 18:51

ať slouží !! dobrý vkus každopádně !!! myslím, že něco jiného než je maximální spokojenost člověk na této motce ani zažít nemůže p.s.: s tou novou motkou to máš každopádně tak nějak jako já

madmach
madmach napsal 28.06.18 v 07:47 10b.

Úžasná! Vyzkoušel jsem. Taky jí potřebuji... Uvidíme kdy na to dojde. Ať dělá radost.

Tufan
Tufan napsal 23.06.18 v 13:47

shifty : Díky Co je s RR? Doufám, že mě nic nepotká a kdyžtak by to měla řešit 5letá záruka Nějak už u mě ten čas nastal, nahatý motorky jsou fajn, ale tohle je prostě jinde

Více komentářů



TOPlist