renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Catchthem
Vloženo 16.6.2018
Aktualizováno 23.3.2019
Zobrazeno 1 456x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malý B-king po moji malé Hayabuse

Více fotografii

Motorka koupena od Iceboy (Ostrava - Poruba) - Moc příjemný, nic netajil, doložil dokonce veškeré servisní dokumenty, o motorku se staral

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 N: Nakonec se mi prostě víc líbilo GSR. Je taková moc uhlazená.
Honda CB 600F Hornet: Chtěla jsem už něco modernějšího a ceny hornetů se drží pořád vysoko, no a to už si můžu koupit rovnou něco novějšího.
Yamaha FZS 600 Fazer: Vzhledově fajn, ale já chtěla spíš naháče po té mojí \"kapotě\". Motorka je to skvělá.
Kawasaki ZR 7: Luxusní zátah odspodu, ovladatelnost taky super, váha se ztratí ale už je to spíš retro motorka, opět, chtěla jsem už něco modernějšího.
Kawasaki Z 750: Po jízdě na litrovém zetku jsem usoudila, že to není pro mě. Nepohodlné, jízda v předklonu, tvrdé sedlo. 750 to má prý stejně. Jinak ale vzhledově moc krásná
Kawasaki Z 750S: Ta už je prý komfortnější, za docela slušnou cenu..ale zase ta polokapota. Nevěděla jsem, jestli bych nakonec nesmutnila po naháči.
Kawasaki Z 1000: Pro mě bohužel nepohodlná, a prala jsem se i s tou 190 gumou vzadu, jinak to byl můj favorit.
Honda CB 900F Hornet: Koupil si ji manžel, já si sjela a kvůli něj, jsem vůbec začala celou eskapádu s prodejem motorky a koupí nové. Perfektně ovladatelná, lehká, tah už od volnoběhu , naprosto přesné a lehké řazení, prostě dokonalá...ale, já už opět a zase chtěla něco moder
Suzuki SV 650: Moc se mi líbí její vzhled, myslím ty první, ale bála jsem se dvouválu. Jela jsem jen na ER 5 v autoškole, kousek na dragstaru a chvíli na Multistradě a nebyla jsem si jistá v zatáčkách, hlavně to řazení a brždění motorem. Sem jela ve strachu, že se mi t
Kawasaki ER 6N: Vzhledově mě moc zaujala a stejně jako sv i svou vahou respektive žádnou vahou. Ale opět. Dvouvál.

První dojmy - První dojem byl ten zrakový. Se mi hned zalíbila a pak už jsem vlastně u všech motorek jen v koutku duše v podvědomí fňukala.."proč to není jak GSRko" :-D Pak jsem si na ni jela sednou do Centra motocyklů Těrlicko a přislo mi, že je vyrobená pro mě. No a pak jsem si pro ni jela do Ostravy a sjela si a bylo jasno.

Motorku bych doporučil pro - To nelze říct. Pro mě ale určitě. Sice jsem šla s obsahem dolů, ale ona jede tak dobře, že to ani nejde poznat :-p

Doplňky na motorce - Padací protektory, štítek givi

Recenze

Musím říct, že jsem překvapená, jak to jede. Chod motoru je hladký, bez vibrací přesné a lehké řazení. Motorce se chce už od těch pěti tisíc, od osmi už je to mazec. Nevím jestli je to tím digitálním "displejem" ale mě přijde, že to kilo je tam hned. Je stabilní i ve větších rychlostech a paradoxně, se na ni nebojím jet rychleji než na mojí předchůdkyni, která byla kapotovaná a byla tam větší ochrana proti větru. Velice mě zajímala ta pověstná škubající odezva plynu. Tady se musím se studem přiznat, že pro mě to není nic, co bych neznala, mě to škube na každé motorce takže to nemůžu posoudit jestli to škubnutí bylo tím vstřikováním nebo zrovna mnou. Ale sem tam to škubne, ale nic tragického a mě to opravdu nijak nepřekáží, že by mě to nějak rozhodilo a měla bych třeba spadnout, leknout se atd.

Co mě velice mile překvapilo, je ten zvuk v sérii. To je jako bych měla laděný výfuk s db kilerem. Nejdřív jsme si říkali, jestli není nějaký vylágrovaný výfuk, ale pak jsem zkoumala a zjistila, že je to fakt hlučná motorka

Ovladatelnost je perfektní. Cítím se na ní jistě, není problém se otočit na úzké cestě. Mám pocit jakoby h ji měla na míru, posed pohodlný, příjemný. Motorka je tak akorát vysoká, takže pohodlně dosáhnu na zem. Originální řídítka mi naprosto vyhovují. Sedátko je tvrdší, než na předchozí Suzuki ale tam byl gauč. Jízda do těch 140 km/h je překvapivě ještě v pohodě pak už člověk musí fakt zalehnout a držet se. Takže tohle mě taky docela mile překvapilo, po tom starém známém "od 120 ti už to fouká " Koupila jsem ji s Dunlopy Roadsmart 2, jízda domu od prodávajícího byla taková rozpačitá, možná za to mohla ta ploška co tam byla, nebo samotný fakt, že to ještě nebylo papírově moje. Každopádně po přepisu to jelo nějak lépe a nemůžu si stěžovat

Brzdy. Tak pro mě tedy rapidní zostření. Už mi přední guma zapískala, když jsem na horizontu uviděla PČR. Ale to jsem se lekla a vzala za to víc než bych měla. Od té doby si pořád připomínám, že už to není jako předtím a musím na to dbát. Přesto je ale spíše měkčí. Stejně tak odpružení. Pro mě opět zlepšení, ale objektivně je to měkčí, ale příjemně, není to houpajici loď. Po tom co jsem sedla na shivera od švagra, je to měkké jak peřinka Zadní brzda je taky docela slušná, oproti předchozí, velice slušná.

Novinkou je pro mě digitální display. Jsou tam všechny potřebné informace. Trip 1,2, celkový počet najetých kilometrů, ukazatel paliva, hodiny, tachometr, ukazatel zařazené rychlosti a další. Ukazatel zařazené rychlosti je úplná novinka pro mě a začínám si na to zvykat a lenivět zatím ale stále pamatuji rychlosti a na ukazatel koukám, jen když zapomenu. Taky musím říct, že mi odpadla spousta manipulací před odjezdem jako zapínání sytiče, zapínání světel.

Zatím jsem opravdu velice spokojená. Splnila moje očekávání.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Catchthem
Catchthem napsal 21.06.18 v 20:42

@ Mat177 Jee tak to je milá zpráva to ráda slyším, že se má dobře. Ať slouží minimálně tak dobře , jak sloužila mě

Mat177
Mat177 napsal 21.06.18 v 20:00 10b.

Posílám pozdravy do Dětmarovic,
malé Hay se daří velice dobře Určitě jí vyřídím pozdravení a řeknu kdo je její krásně nahatá nástupkyně, snad nezačne žárlit .
Martin

Více komentářů



TOPlist