invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ8 N/S (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bIondak
Vloženo 31.5.2018
Aktualizováno 16.7.2018
Zobrazeno 410x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Je to moje první motorka, která nepatří do kategorie babetta/pionýr. Jsem z ní absolutně unešen.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: Je podstatně menší, měřím 193 cm.

První dojmy - Je to super motka i pro začátečníka, kam se sám řadím, do 7 tisíc je jako beránek. Jede hodně klidně, netrhá ruce, jakmile se otáčkoměr dostane přes těch 7 tisíc, tak přijde výrazný výkonový nárůst, takže i jízda na mokru je s ní naprosto pohodová.

Motorku bych doporučil pro - Motka super pro začátečníka

Doplňky na motorce - Padáky, madla pro spolujezdce, klín pod motorem, akrapovič s vytáhlým DB killerem, jiné páčky+zrcátka.

Recenze

Aspoň prozatím jsem nechtěl supersport ani velké cestovní enduro, zároveň jsem vybíral něco většího, než šestku (doporučeno všemi okolo mě). Naháči jsou nádherná skupina motorek, která kombinuje víceméně sportovní charakter s více napřímenou pozicí při které se dá cestovat, tedy lovení v tomto rybníčku bylo jasnou volbou. Koukal jsem na stroje mezi 700-800 cc. Do oka mi padla MT-07, která je ale podle rezencí malinká. Pak jsem narazil na FZ8N, která mě učarovala. K tomu v její výroční barvě k 50tinám MotoGP. Takže jsem pokukoval po tomto stroji v daném nastavení a nalezl jsem ho u pána za Prahou. Po krátké komunikaci a vyzkoušení jsem si ho už vezl domů.

Zatím ji mám krátce, takže popisovat zdlouhavě veškeré zkušenosti nemá zatím smysl. Z prvních pocitů je akorát velmi měkký podvozek, brzdy jsou tak akorát dávkovatelné a motor je naprosto úžasný. Ovladatelnost je super, nechá se vodit velmi lehce. Spolujezdec na tom se mnou ještě neseděl, takže těžko říct. Spotřebu neřeším. Teď pojedu s motorkou na 10.000 km servis do Motocentra HK, tak doplním, co mi řekli.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bIondak
bIondak napsal 16.07.18 v 11:28

Tak jsem na motorce najezdil okolo 4k km a jsem schopen napsat trochu více dojmů. Ač při každé jízdě chrochtám blahem, tak dokonalých věcí je na světě málo a bohužel ani FZ8 není bez drobností, které kdyby nebyly, tak bych chrochtal blahem nepřetržitě.
Prvním vadou na kráse (pouze pomyslně, motorka je naprosto nádherná a vady na kráse jako takové nemá) jsou vibrace. Vibrace okolo 5-7 tisíc otáček. Tedy otáček, kde se člověk docela často pohybuje. Tyto vibrace jsou poměrně silné jak do řídítek a nádrže (tedy do kolen), tak do stupaček a jejich uchycení (takže vibrace do kotníků). Myslel jsem si, že mi něco na motoru rezonuje a je to závada, ale po pročtení fór jsem zjistil, že si na to stěžovalo více lidí.
Druhou "vadou" je velmi měkký zadní tlumič s pružinou, který ale tak je daný a ví se o tom. Na ježdění ve dvou, a dokonce s nějakým nákladem, je nevhodný. Sportovně se s motorkou jezdit dát, ale není to okruhovka. Pravděpodobně budu časem měnit.

Co se týče servisu, tak jsem byl na 10k km prohlídku, s brzdovkou, olejem a filtrem za 2500 czk - asi normální cena.

Více komentářů



TOPlist