První "dospělá" motorka. Po polokapotě příjemná změna. Honda měla propracovanější detaily (CB 500s).
První dojmy - Při vyšších rychlostech (120+) znatelnější vliv větru, ale stabilita. Motorka má poměrně velký přední blatník, což může působit monstrózně. Při jízdě v ehm...šortkách..ehm... jsem si párkrát připálil kolena o motor. Motorce by slušela větší brašna spíš než kufr.
Motorku bych doporučil pro - pro všechny, co nejsou závodníci, ale kochači, po pár úpravách vhodná i na delší výlety (kufr/y, brašny/plexi případně)
Doplňky na motorce - top case, 12v nabíječka na mobil pod sedlem
Recenze
Příjemná jízda, žádné velké plexi nepřekáželo výhledu. Jeden kufr, do kterého se všechno vešlo. Ocenil bych snad možnost držáků brašen a velkou (60L+) brašnu, hodila by se víc. Motorka nebrzdí tak dobře jako CB 500. Spotřeba do 6L. Vzhledem k olejovému chlazení nutno tu a tam dolít kapku oleje. Vhodná i na delší trasy - absolvoval jsem s ní 2500 km do Itálie a zpátky v létě. Denně se dá ujet max. 600 km a pak už dost bolí zadek, ale dá se to. Klasický design dvou budíků a kulatého světla má svoje kouzlo. Za rok a kus užívání bez poruchy, bez nutnosti servisu. Pro spolujezdce údajně pohodlná. Najel jsem na ní cca 10k km.
Motorku doporučuji, je čitelná, ovladatelná, designově solidní kousek na svůj věk. Myslím, že i holkám by sedla. 56kw čtyřválec není ale žádný závodní stroj, i když pomalu taky nejede, ale odpich není nic extra.