renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Ninja 400 (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kohlstein
Vloženo 27.5.2018
Aktualizováno 27.5.2018
Zobrazeno 2 158x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Malá ušatá vzteklá potvora. Zapůjčeno k vyzkoušení, odevzdáno zpět bez šrámů, takže jenom několik postřehů.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 500R: Honda je o dost těžší, o něco dražší a netočí 10.000ot/min.

První dojmy - Ideální pro jezdce omezené skupinou A2. Lehká, obratná, s rozumnou egonomií.

Recenze

Při zadání této motorky se nejspíš vycházelo z předpisů pro skupinu A2, kde je výkon omezený na 35kW. Toho se dá dosáhnout ze čtyřstovky, většího a tím pádem i těžšího motoru není třeba. Minimální hmotnost (pohotovostní) takovéto motorky je pětinásobek výkonu, tedy 175kg. U Kawasaki tedy postavili kolem malého motoru i přiměřeně malou motorku, a protože výsledná váha je těsně nad 170kg, je i výkon pod limitem, papírově 33,4kW při 10.000 ot/min.
K jízdě. Sedátko a zadní pérování je trochu tužší, takže na našich cestách bude lepší volit radši delší trasu po pěkném asfaltu, než se kodrcat zkratkou po vedlejších silnicích. Z přední vidlice mám daleko lepší pocity, pruží, jak má. Posaz je relativně vzpřímený, řidítka jsou zvednutá. Zalehnout na nádrž se dá pohodlně, nad 120km/h už je zalehnutí nutné. Přední štítek je docela nízko, takže i to zalehnutí musí být pořádně, tak, jak to umí Rea a Sykes. Maximálka je údajně ke 200km/h, ale s výkonem, který je k dispozici, je lepší honit ji spíše tam, kde se dá vytočit trojka (do zhruba 130km/h) a čtyřka (do 150km/h). To jde opravdu velmi snadno a když není čas sledovat otáčkoměr (opravdový budík, žádné LCD blikací čárky), v deseti tisících na sebe lehce upozorní chvěním do řidítek a stupaček. V zatáčkách dělá nízká váha divy a pak je to opravdu motorka pro radost. Není ji ale potřeba hnát ve vysokých otáčkách za každou cenu. Motor se vstřikováním se sbírá plynule prakticky od volnoběhu. Rozumný běloch pak využívá motor od 3000 ot/min výš, což ovšem hravějším povahám dlouho nevydrží a minimem bude tak 6-7 tisíc. Ruce se při častém řazení neunaví, spojka jde lehce, stačí dva prsty. Začínám na ni těch 150 táců šetřit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
damic
damic napsal 29.09.20 v 22:08 10b.

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 22.09.18 v 13:49 10b.

chci to...

Více komentářů



TOPlist