Lehce ovladatelná motorka se slušným výkonem pro sportovně cestovní jízdu.
Motorka koupena od Německo
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
BMW R 1200 GS: výrazně vyšší cena
První dojmy - Motorka mi padla ihned do ruky. Ergonomie ovládacích prvků je velmi dobrá. Velice snadné ovládání a přednastavené jízdní režimi fungují velice dobře. Zatím samé klady .
Motorku bych doporučil pro - Motorka je dle mého názoru ideální pro zjušeného jezdce na sportovní jízdu kdekoli a kdykoli .
Doplňky na motorce - Zadní kufr
Deflektor plexi
Ergonomické sedlo
Vyhřívané hefty
Navigace
Vyhřívané gripy
Recenze
Vybíral jsem mezi KTM 1050 Adventure , Suzuki V-Strom 1000 a BMW 1200 GS. Brouzdal jsem po netu dost dlouho a na konec padla volba na KTM Adventure. Chtěl jsem silnej stroj na cestování i ve dvou. Po přečtení mnoha recenzí a pohovoru s majitelem tohoto motocyklu i vzhledem k cenovému limitu jsem se rozhodl pro Adventure 1050.
Mám už najeto něco okolo 7000 km a musím pochválit především podvozek a možnost nastavení jízdních režimů , které fungují opravdu velice dobře.
Motor je výborný , ale při jízdě ve dvou jaksi ztrácí dech a to ještě nemám nainstalované kufry a cestovatelskou výstroj. Větší výkon by byl určitě přijatelnější volbou. Brzdy jsou dobré , spotřeba přijatelná. Se servisem zatím nevím. Chystám se na první servis a bohužel i s dvouměsíčním předstihem mám problém a to i přes to , že jsem si doplatil za nemalou částku prodloužení záruky o 2 roky. Vidím to jako slabou stránku oficiálních dealerů .
Závady zatím žádné , jen v dojíždění ke křižovatce apd. se zaklaplým plynem mi motor na 4 rychlostní stupen přii zmáčknutí spojky chcípne . Věřím , že to bude nějaká prkotina. Jinak zatím spokojenost , ale do budoucna budu určitě řešit silnější stroj na cestování ve dvou.
Pěkný kus
Není to cesťák ale , také dobrý stroj.