renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio XEvo 400 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ondrus84
Vloženo 22.5.2018
Aktualizováno 27.9.2021
Zobrazeno 2 108x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velký cestovní stroj,perfektní pohodlí,spousta úložného prostoru,slušná dynamika

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Luboš Sedláček - RedBikes (Věžnice - Vynikající prodejce. Nikou nic nevnucuje,nevychvaluje,dá dost času na prohlédnutí,vyzkoušení,osahání. prostě prozatím nejlepší zkušenost jakou jsem měl.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio X10 350: byla tam,ale přišlo mě to ještě větší...ano komfortnější,ale strašlivá leštěnka na denní dojíždění do práce a u X Eva se mi víc líbí ten zadek

První dojmy - Líbi se mi hlavně zátah,oproti Majesty 180 je to lepší,i ve 130 je cítit zátah motoru, do 100km/h žádné velké poryvy větru,jak se člověk přehoupne přes 110 už je to horší.vyšší plexi by to asi spravilo,ale zase to pravděpodobně hůř pojede.

Motorku bych doporučil pro - myslím pro běžného člověka co se sem tam někam chce podívat

Doplňky na motorce - dal jsem držák na navi(mobil) a mam objednané vyhřívané gripy

Recenze

CHtěl jsem větší skútr, ale takový aby se na něm ještě dál dalo dojíždět denně do práce. V hledáčku byla i SRV 850,ale to už by mě asi sežralo. Jezdím denně 36/36km. na Majesty je to super,ale přece jen 110 je už pro ní "honení" a tady pro tento stroj je to pohodová jízda.
Po 2 nádržích bych řekl,že už jsem něco málo najel. Vyzkoušel jsem i dálnici,i jízdu v průtrži a musím říct,že znát vyšší váha stroje a tím i lepší stabilita. Na Majde jsem vyzkoušel už X typů pneumatik,ale vždy to na dešti prostě klouže,majda je menší a o 50kg lehčí.
Motor jede svižně,udělal jsem už i základní údržbu. olej,filtry,řemen,válečky,vodítka a svíčku. Pořídil jsem orginální válečky Piaggio a po rozdělání zjistil,že ve skútru byly skoro nové Malossi 15g...no..co už..dal sjem tedy origo skompletoval a druhý den otestoval na 100km...bohužel mi nevyhovovali,později jsem zjistil,že váha je 18,6g a proto se motoru tak nechce,jsou sice nižší otáčky,ale chybí ten zátah...
takže jsem to přehodil zpět a budu jezdit teď s 15g...při příští výměně řemenu zkusím 16g aby oproti originálu nebyl takový rozdíl,otáčky se mírně sníží a to si myslím bude ono.
Ovladatelnost stroje je dobrá,těším se až dám nové pneu,tyto už jsou na skútru asi déle a nejsou nic moc... Skútr má originál kufr Piaggio s opěrkou,mají to perfektně vymyšlené aby se dal otevír i zadní prostor pod kufrem,dá se celá konzole i s kufrem odklopit. Po dou nádržích je spotřeba cca 3,5 litru což je super.
je to pohodlný stroj,ale myslím se cítí lépe na okresce případně do těch 130 na dálnici. hnát to do maximálky už pak je na houby,celé se to třepe a vítr s tím hází...
Stroj je vhodný na cestovaní po evropě. Myslím,že by to bylo super,když ušetřím nějaké kačky rád bych se někam i podíval.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rollinman
Rollinman napsal 05.01.21 v 15:48 10b.

Parádní stroj. Docela mě láká jen se bojím jestli není o moc těžší než 250 ka. Nevíš kolik je váha? Pokud bych se rozhodl teď pro skútr tak X8 nebo XEvo. Je to vznášedlo..

Tomas_81
Tomas_81 napsal 23.05.18 v 17:25

No je to sprostý slovo,pravda když člověk nekoupí Italšrot tak je to praktický,ale tebe baví se v tom vrtat stejně jako jezdit,tak že pro tebe určitě ta nejlepší volba

Ondrus84
Ondrus84 napsal 23.05.18 v 11:53

Díky

Milan1963
Milan1963 napsal 23.05.18 v 11:51 10b.

Parádní stroj, at' ti dělá radost.

Více komentářů



TOPlist