renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tatabike
Vloženo 20.5.2018
Aktualizováno 13.9.2019
Zobrazeno 2 173x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dorostl jsem do věku, kdy se na takovém stroji jezdí. Musel jsem pro to hodně udělat abych si jej mohl dovolit, ale stojí to za to.

Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky) - nemohu si na nic stěžovat, jednání v pohodě

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Pro mne úzká vysoká koza, vysoké těžiště,nemá kardan,relativně těžká na to jak vypadá,originál plastové kufry nedosahují kvalit BMW Vario, pro mé ježdění 100% na silnici se mi nelíbí drátěná kola.
Triumph Tiger Explorer XC: Nový Triumph Explorer 1200 je skvělý stroj, anglická motorka je prostě srdcovka,rozhodování bylo těžké, ale přece jen si myslím že Triumph je spíše pro sportovněji naladěné bikery a to já nejsem :). Také jsem se u něj pral s vyšší hmotností .
Yamaha XT1200Z Super Tenere: Klasika, vypadá značně robustně ale sympaticky, přece jen na mne opět těžká a na trhu je menší výběr doplňků. Opět jen drátěná kola.
KTM 1290 Super Adventure: Vzhledem k tomu, že fakt nehodlám lítat někde hlava nehlava a nejsem \"ready to race\", tak jsem se byl na KTM ( 1290 Super Adventure S ) podívat spíše \"jen do počtu\". Nemá kardan a velmi specifický design není to, co by mne oslovilo.
BMW R 1200 GS Adventure: Už móóc veliký autobus :) . pro mne je Adventure tak akorát česká venkovská okreska :)

První dojmy - Už jsem se na tomto modelu v rámci demojízd svezl několikrát, ale určitě jako velmi pozitivní první dojem je překvapení, že mohutnost okamžitě zmizí díky nízkému těžišti, když se na ni posadíte.

Recenze

Vybral jsem si ji, protože se mi líbí klasická koncepce motoru boxer a kompaktnost jeho zástavby do rámu . Elektronické fičury sice mohou být teoreticky zdrojem poruch, přijdou ale pro staršího bikera vždycky vhod. V autě jich mám přehršel a vůbec to neřeším, včetně bezklíčkového startování...

Ze všech uvažovaných motorek si myslím že má nejpřehlednější LCD displej.

Jezdím pro čirou radost a nemám ambice jezdit jinde než ve střední Evropě a jinak než 100% po silnicích a tak je pro mne takový cestovní stroj super. Už se nechci hrbit u mazání řetězu a čištění zaprasené zadní vidlice, tak proto kardan.

Jako naprosto nedostižné oproti konkurenci považuji to, že díky tomu že BMW GS je nejrozšířenějším cesťákem, existuje milion firem, co na něj nabízejí doplňky.

Jako doplňky (kromě všech tří paketů Dynamic, Touring a Komfort) jsem si u BMW připlatil za LCD displej na který je dobře vidět, za navigaci, dál za měkčí sedlo, malý tankvak, sadu vario kufrů, spodní padák a mlhovky.

Ostatní doplňky dořeším buď u Wunderlich nebo Touratech.

Překvapila mne ovladatelnost i při minimálních rychlostech, je jen o 20 kg těžší než můj bývalý V Strom 650, přitom má ale dvojnásobný objem motoru a kardan, ale díky nízkému těžišti je mi na ní pocitově stejně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dan66
Dan66 napsal 01.10.19 v 10:19 10b.

Zdravím, pěkně popsané a mohu pouze souhlasit.
Přeji hodně šťastných kilometrů.

Gappa114
Gappa114 napsal 08.03.19 v 12:48 10b.

Mluvíš mi z duše, mám naprosto shodný názor, byť já zakoupil toho advíka. Jinak se nedá, než souhlasit se vším zde napsaným

elvis78
elvis78 napsal 07.06.18 v 07:11 10b.

je to pěkný

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 20.05.18 v 23:43 10b.

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 20.05.18 v 13:29 10b.


Dobrá voľba jasných 10
Tiež je v mojej top 3-ke. Uvidím ako sa nakoniec rozhodnem

Více komentářů



TOPlist