renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha TW 125 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník doktor79
Vloženo 17.5.2018
Aktualizováno 17.5.2018
Zobrazeno 2 818x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hladal som nejaku malu a sikovnu malorazku s velkym sexepílom. Tym velkym pneu sa neda odolat. Spolahlivy Japonec s velmi jednoduchym a hlavne spolahlivym motorom. To ze to jazdi jak na vtacie prdy mi nevadi, vylietany som uz dost na velkych motorkách a s

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki Van Van 125: Ziadna jazdena nebola

První dojmy - Pravdu? ...troska sklamanie. Jak ked si pisete so zenskou cez zoznamku a idete na rande. Je to evidentne ona, ale ta fotka a realita nie su uuuplne...sak viete. Tak som sa previezol, vykon viac nic, ako moc, ale s tym som uz ratal.

Motorku bych doporučil pro - Pre niekoho, kto vie, co chce.

Doplňky na motorce -


















Recenze

O.k., prvy rok som len jazdil. Dole kopcom 80, hore kopcom z posledných sil 60. Spojka zaberala strasne vysoko, mesiac som laboroval so spojkovym lankom, potom som vymanil pruzinky a lamely...a furt sa nic nezmenilo. Tak som sa s tym zmieril a beriem to ako fakt.
Brzdy na takuto malorazku stacia, bubon v zadu ma do smyku nedostane aj keby sa za mna modlili svedkovia Jehovovi, ale na zastavenie spolahlivo staci.
Ovladatelnost??? Aka bude, ak jazdite na komarovi? Predsa paradna! Tie masakralne velke gumy drzia ako pribite, priechodnost na nich je dokonala. Nemusim byt oslahany enduro jazdec s vlkom, aby som si mohol dovolit zist mimo cesty. Sotoliny v Bosne som si uzival a najvacsi pocit zadostucinenia som mal, ked sme minali v horach nemeckých turistov na velkych motorkách. Tie ich sufliky az po zem mi vzdy vyrobili usmev taky, ze nemat blembak, rozpadne sa mi na polovicu.
Bohuzial na jazdu s ladvinkou rovno zabudnite, pokial ste stredoeuropan s normálnymi proporciami. Zadne stupacky to ma, ale tie su dobre tak na kurtovanie batoziny.
V meste ste king, na obchvate sa drzite zubami nechtami, na dialnici ste sulin, co len zavadzia.
Po prvej sezone, ked so si len tak ciastkovo doplnil nejake sersami, som zacal spekulovat co s nacatym vecerom. Prisla zima a bol cas sa v nej zacat vrtat.
Nova nadrz (bo ta stara stacila len na cca 100km, to je zalostne malo), nove sedlo, samozrejme aj riadidla, svetlo...bolo toho viac. Niektore veci stacilo odkukat z internetu, niektore zalezitosti som musel doriesit ad hoc. Je dine som vedel, ze z toho chcem mat Rat Scrambler.
Ci to vyslo alebo nie, musi posudit niekto iny, ale ako sa hovori - Na tomto poli moja praca nikdy nekonci .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
doktor79
doktor79 napsal 19.05.18 v 12:29

Ahoj, nadrz je z Romet Ogar caffe. Musel som upravit (posunut) uchytenie nadrze na silentbloky na rame motorky. Samozrejme aj uchytenie pod sedadlom je uz ine, lebo nadrz je dlhsia. Paradoxne palivovy ventil z origo nadrze z TW na tu novu nadrz sadol jak rit na serbel

Milan1963
Milan1963 napsal 18.05.18 v 11:12 10b.

opravdu zajímavý - i hezký - stroj. Posílám 10 bodů.

matejquad
matejquad napsal 17.05.18 v 20:32 10b.

Vypadá vskutku zajímavě Jenom bych se chtěl zeptat- kde jsi sehnal tu nádrž a pasovala tam bez úprav?

Více komentářů



TOPlist