renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník seveřan
Vloženo 11.5.2018
Aktualizováno 6.8.2019
Zobrazeno 2 032x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zůstal jsem věrný značce, postoupil jsem o level výš a vyměnil 650 za litr.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Global Moto (Hradec Králové)

První dojmy - Zatím zajíždím, mám najeto jen 800 km, takže jsem mohl točit jen do 4.500 otáčet, ale i tak motorka krásně jede, motor má sílu už od spodu. Oproti 650 je to nebe a dudy.

Doplňky na motorce - Padací rám Givi, hlavní stojan SW Motech, rozšíření bočního stojanu Marselus, rozšíření zrcátek Marselus, originální polepy kol a tankpad, zadní brašna Marselus, brašny do padacího rámu Marselus, kryt táhel výfukové přívěry Marselus, padací protektory přední osy SW Motech, nosiče bočních kufrů Givi, hliníkové boční kufry Givi Trekker Dolomiti.

Recenze

I když je o trochu težší jak stará 650, tak mám takovej pocit, že se líp ovládá a líp pokládá do zatáčet. Pozice je velice pohodlná, sedlo super, ochrana proti větru dobrá, ale myslím, že oproti 650 na mně trošku víc fouká. Spotřeba podle počítače zatím 5.1 l. Podvozek dobře žehlí naše hnusný zaplátovaný silnice (alespoň u nás v Jihomoravském kraji, kdy mám pocit, že jsou tady nejhorší silnice v celý ČR). Brzdy taky super. Je to motorka jak na výlety kolem komína, tak i na hodně dlouhý štreky.

Leden 2019
Tak na V-Stromu mám najeto 7.200 km, takže můžu trochu hodnonit. Výkon je plně dostačující, že vezu batůžek vůbec nepoznám, motor má stále dost síly i na velmi rychlé předjetí. Nějaké vibrace tam jsou, ale ty vnímám jen když jedu delší dobu po dálnici, to mně z toho brní pravá ruka. Motor táhne pěkně odspodu, motor točím tak do 6,5tis. otáček, více není potřeba. Na okreskách řadím max pětku, šestka je dálniční. Průměrná spotřeba je kolem 5,3 l, což vzhledem k objemu není špatný. Přední brzda perfektvní, silná, zadní se mně zdá, že je trochu slabší. Hydraulická spojka dobrá, jemná, i po delší štrece mně levá ruka vůbec nebolí. Po 5 tis. km jsem vymněnil motorový olej (ten jejich Ecstar 5000) za Motul 5100 a mám takovej pocit, že líp řadí, hlavně z jedničky na dvojku. Trochu mně vadí umístění předních stupaček, když dám nohy volně dolů, tak jsou přesně v těch místech. Není to nic hroznýho, tak dám nohy trochu jinak. Ale co se podle mně opravdu nepovedlo, tak je to zadní nosič s madly. Nejen, že je z nějakýho plastu, kdy při montáži horního kufru se musí dát výztuhy, ale povrchová úprava je hrozná. Stačí jen lehce zavadit motorkářskou botou o madlo a barva je pryč. Prvně jsem to řešil stříbrnou samolepkou, pak jsem si nechal v autolákách namíchat barvu, k tomu koupil bezbarvý lak a už je to o něco lepší.




Jinak jsem s V-Stromem plně spokojen, je to pohodlná motorka, s dostatečným výkonem, dobrou spotřebou a jízdními vlastnostmi.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Animals21
Animals21 napsal 17.10.19 v 14:12 10b.

Krásnej

runda
runda napsal 25.02.19 v 15:39 10b.

Musím dát zapravdu, taky už mám odřený zadní nosič od boty. Stříbřenku ještě nemám, ale dobrý nápad

kemor
kemor napsal 05.08.18 v 22:52

Strom za strom, tak to má být. Také já jsem vyměnil malého za velkého Výfuk ihned jak byla další výplata jsem vyměnil za Remus.

31081
31081 napsal 27.07.18 v 08:51 10b.

S těma silnicema máš velkou pravdu.Lidi ve vedení SSJK bych nechal zavřít,pračka na prachy a nedělají ani hovno

VacanusOlfernus
VacanusOlfernus napsal 11.06.18 v 14:56

Pěkný stroj! Když jste zmínili ten výfuk, já jsem nainstaloval Yoshimuru.
Ta tovární koncovka je kus euroželeza, tohle je úplně jiné kafe!

Více komentářů



TOPlist