renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati SuperSport (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kasinak
Vloženo 9.5.2018
Aktualizováno 6.9.2020
Zobrazeno 4 391x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Prostě Ducati... Emoce, červená, vibrrrace, moto s duší...

Více fotografii

Motorka koupena od DSB Berlin

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - První dojmy z usednutí - vše na svém místě, nic, co by rušilo, překáželo, nebo by mělo být uděláno/umístěno jinak. Sedlo je příjemně měkké, široké, všechny ovladače na řidítkách, není potřeba někam přehmatávat.

Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k možnosti volby jízdních režimů - pro kohokoliv, kdo hledá na motorce velkou porci zábavy. Nedokážu zatím posoudit, jaké na tom bude delší cestování, jak se bude chovat v pomalých zatáčkách na Ještěd - doplním!

Doplňky na motorce - Zatím ne.

Recenze

Minulý rok jsem si v Moto Italia půjčil na testovací jízdu Ducati Supersport S a od té doby jsem věděl, že moje Z800 bude muset jít o dům dál (ikdyž s ní byla max spokojenost).
Takže téměř po 2 letech Z800 změnila majitele a já začal hedat vysněnou princeznu.
Věděl jsem, že nutně potřebuju "S" verzi. Nová stojí 379kKč, což bylo mimo rozpočet, takže varianta padla na předváděčku. Ta pravá ořechová na mě čekala v Ducati Berlín. Nebudu popisovat mega opruz cestu - v rychlosti - > celodenní výlet a motorka úspěšně přivezena do ČR. :)
Dnes najeto prvních 60 km, takže to bude velmi stručné...

Plusy:
Quick Shifter - UUUAAA!!!
Parádní zátah - motor je prostě zábavnej
Ohlins podvozek - tam kde jsem s Kawou "plaval", jsem teď jel jak po kolejích
Design (ikdyž 959 mi přijde víc atraktivní)
Brzdy - Brembo, no...
Sedlo - široké a relativně komfortně měkké - polohu si najde každý
Palubka - jo, je digitální, ale čitelná a je tam skoro všechno, za mě super

Mínusy:
Zrcátka - jako jo, jsou pěkná a jsou v nich i blinkry, ale je v nich vidět velký kulový - okamžitě po nastartování se rozvibrují a přestanou s tím až po otočení klíčku do pozice OFF
Elektronický plyn - jako prostě ta prodleva v té elektronice je a ne že ne
Neutrál - najít neutrál - > k tomu aby jeden měl kompas... Byl jsem zvyklej na lehké ťuknutí a byl tam. Teď je to velká hra na schovku...

První dojmy z jízdy:
Ducna je zcela něco jiného, než moje předchozí Kawa Z800. Nastartujete a třepete se jak ratlík, protože ten 2 vál prostě vibruje.. :) :) Mám tam origo výfuk, takže na volnoběh to zní fakt zvláštně. Nicméně po zařazení jedničky a překonání fáze rozjezdu ala "přískoky vpřed" (je to prostě jiné, než se 4 válcem a nízké otáčky Ducně fakt nesvědčí) se v ní probudí něco, co se těžko popisuje, prostě Ducati efekt.. Rozjedeš se a od 40 Km máš přiblblý úsměv, který zmízí až po vypnutí klíčku, případně když chceš najít na semaforu neutrál.
Ducna má 3 jízdní režimy, Sport, Touring, Urban... Zatím jsem jezdil jen na sport a v kombinaci s Quick Shifterem je to fakt zábava. QS bych nařídil jako povinnou výbavu u všech motorek!
Plyn naplno, kopeš tam jeden kvalt za druhým, motorka zrychluje bez sebemnší prodlevy a zpomalení... Uaaa... Fakt návykový!!!
OKa, QS nahoru funguje, co je ale větší prdel, on funguje i dolů! I s přidáním plynu. :)
Fakt pecka! Několikrát jsem se přistihnul, jak řadím ikdyž nemusím, jen proto, že mě to baví... :)

Jestli se rozhoduješ mezi moto s/bez quick shifteru, rozhodně si připlať a ber variantu s quick shifterem. Stojí to za to!

Mám ji 24 hodin, najel jsem 50 Km, moc zkušeností s ní zatím nemám (budu průběžně doplňovat), ale už teď vím, že mě ta motorka neskutečně baví!

Jo.. Abych nezapoměl... :) Na palubce nesvítí žádná ECO teroristická kontrolka, která by ti ukazovala, jak kvůli tobě roztajou ledovce.. :)

Update 06/2018:
Tak mám najeto cca 2500 Km od koupě moto. Proběhla výměna přední pneu, páč ta původní byla opravdu divně ojetá a v pomalých pravých zatáčkách ta mrcha kopala do řidítek... V každém případě, po výměně pneu vše v naprostým cajku a moto se zklidnila na normální čitelnost v zatáčkách.
A jelikož se vyskytla možnost účasti na Ducati dni v Mostě, vzal jsem dovolenou, zaplatil mrzký poplatek a vyrazil směr Most. :)
Kuwa velký respekt v kombinaci s ambicí zajet to pod 2 minuty - spousta bezesných nocí.. :)))
V Mostě jsem jel naposledy před cca 18 lety, na testovací motorce, bez kauce, bez hrozby budu mít rozbitou motorku a opravuju za své.
Počasí bylo možná až moc dobré (vedro jako prase), hurá směr Most. Najezdím dost kilometrů přes pracovní týden v autě a už jsem relativně na "omyly" na silnicích zvyklej, ale zažít tyto kretény na moto je fakt velká paráda. Příklad, jedeš z Děčína na Ústí podél vody, relativně na pohodu - 110-120 Km - občas tam měří...
A najednou vidíš, jak ultra zmrd v kamionu začně těsně před zákazem předjíždění předjíždět jiný kamion. Kdo tu trasu zná, ví... Přibrzdil jsem a jen doufal, že proti tomu monogolovi nevyjede moto, auto, nebo autobus plný lidí... Neskutečně dlouho trvalo, než tu svoji rally dokončil. Idiot idiot idiot! A pak že motorkáři jezdí jak p*asata.

Oka, přežil jsem cestu po normální komunikaci, jsem na okruhu, motorka oblepená a jdeme na trať.. Fakt nezvyk mít oblepená zrcátka a nevidět co se děje za mnou (na druhou stranu jsem zvyklej :) ), vyrážím na pár zkušebních koleček a pak zkouším "zatápět".. V hlavě mi blika referenční čas 2.05.00 -oka, cokoliv je víc, je pomalé - přihlásil jsem se do pomalé skupiny s cílem - budu rychlejší.
Prima, nastvil jsem si na Ducně "LAP" mód. Při každém průjezdu si "bliknu" dálkovýma abych dal mezičas. Než se naděju, jsou červené vlajky a konec jízd. Fakt to uteklo a jsem rád, že mám zaplacené 2 jízdy. V DEPU se nestačím divit.. Čas 22:23.00??? Jak jako??? včera na youtube jsem viděl týpka, který jel jak já a dal to za 1:40.. Grrr...
Druhá jízda, zrychluju.. :) Nejlepší čas je 2:15:19 - což mě furt neuspokojuje, ale na druhou stranu, jdu druhý den do práce a fakt nechci jet zpět na Liberec na podvalu. Co bylo super (a zjistil jsem až doma) - kontrolka trakce v některých sekvencích blikala jak kdyby se nechumelilo a já to zjistil až z videa. Žádný pocit/zjištění, že mi běhwm jízdy elektronika upravuje plyn. Fakt good.
Brzdy taky nevadly (ale ano, mohl jsem jet agresivněji), obě kolena obroušený, za mě prostě super zážitek, kdy jsem měl na chvilku pocit, že jsem nejrychlejší moto závodník na světě.. :) :) :)
Zpátky podle předpisů, unavenej a s přiblblým usměvem.
Pár fotek a jedno krátké video.
Zatím fakt nenacházím jeden jedinej důvod, proč bych měl litovat nákupu Supersporta. Fakt spokojenost!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rebel.no.1
Rebel.no.1 napsal 30.04.20 v 01:02 10b.

Blueracing
Blueracing napsal 13.04.19 v 10:01 10b.

Hezkýýý, tak nějak jsi mi inspiroval se podívat letos na Ducati den v mostě , už jsem tam parkrat byl a vždy to byla skvělá akce a někdy jsem si i něco červeného půjčil :)

Taliján
Taliján napsal 28.11.18 v 23:16 10b.

SuperSport je krasa. idealni kombinace pohodli a charakterniho motoru. Ma skvely recenze a hodnoceni. At to jezdi..
10b za styl, barvu a komentar k motorce

Paura19
Paura19 napsal 18.07.18 v 12:17 10b.

Pěkně klopené až na kraj mi pomohlo dávat neutrál před zastavením, hned tam cvakne. Jakmile se stojí, tak je to přesně ta schovka jak píšeš.

800XCx
800XCx napsal 26.06.18 v 09:58

Krásnej stroj na emoce

Více komentářů



TOPlist