PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zrzek1
Vloženo 9.5.2018
Aktualizováno 21.5.2020
Zobrazeno 593x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poctivá klasika se vzduchem chlazeným čtyřválcem, karburátory, ručním sytičem a vším co k tomu patří...

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Robustní, silná, ochotná poslušně padnout do zatáčky a pod plynem z ní vyletět s přilepeným zadkem k silnici nemaje na paměti rychlostní limity dané příslušnou vyhláškou.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji pro vyklidněné jezdce co to mají v hlavě už trošku srovnané :-)

Doplňky na motorce - Z doplňků zadní a boční kufry, turistické vyšší plexi s deflektorem (střídavě i originál podle počasí) a padáky od GIVI.

Recenze

"Plnotučnou" jsem si vybral cíleně, dobrovolně a po zralé úvaze, vědom si svých a jejích nemocí a neduhů (zvláštní asociace... ).

Po cca 20-ti letech jsem se odhodlal vrátit do sedla (předtím klasika - Jawa kývačka 350 z roku 1956,
pak nová 350/639 rok 1989, manželství, prodej motorky - koupě auta, dovolená v Jugoslávii, první a druhé dítě,
druhé auto, sociální jistoty... rozvod) a hledal něco hodného, cenově přijatelného s klasickými tvary a vlastnostmi.

Padla mi do oka SUZUKI Bandit 600S z roku 2002 v takové té modro-modré metalíze.
Krásná motorka, chromované doplňky a tři roky luxusního ježdění. Nejdříve opatrně
okolo komína, pak se přidaly delší trasy s novou manželkou a bagáží po republice.
Mysleli jsme, že to tak bude napořád...

Pak jsem ale narazil na inzerát s nabídkou na prodej dovezeného kousku 1200S
v luxusním stavu s minimálním nájezdem za přijatelné peníze (v případě, že se mi
podaří dobře prodat 6-ku tak postačí přijatelný doplatek...). A jak řekl, tak bylo.

Ročně natočím okolo 6000 kilometrů a oproti malýmu Banditovi
je to opravdu tahoun, který ochotněji zatáčí, sedí na silnici bez kroucení a
poskakování, drží stopu a jde za plynem bez přemlouvání - říkám tomu "klidná síla".
Brzdy jsou taky lepší, i když pancéřové hadice dostane stejně jako jeho menší předchůdce.

Místa je na motorce dost i pro spolujezdce, pod sedlem baterka, nářadí a povinná výbava, hlavní stojan standardní součást. Opět jsem zvolil polokapotu - přece jen se
rád alespoň trochu schovám před větrem při vyšších rychlostech.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zrzek1
Zrzek1 napsal 22.05.20 v 19:17

Ahoj Pedl, odkaz na plexi nemám, kupoval jsem ho tady na bazaru ?. Ale vím, že kluci z Banditfóra podobné brali z ABmoto a bylo to tuším MRA.

Pedl
Pedl napsal 22.05.20 v 11:40 10b.

Máš odkaz na to turistické plexi?

Zrzek1
Zrzek1 napsal 05.08.19 v 22:23

Ahoj, váží celkem skoro 250kg. Za jízdy to ale není vůbec poznat. Nízké těžiště, hezky se vede a ta síla motoru je úžasná.

kazacher
kazacher napsal 05.08.19 v 14:49 10b.

klidná síla :) takhle jsem říkal velkým těžkým silným autům, jako byl Skový mercedes apod.
motorka pěkná, dost po ní pokukuju. není těžká?

Čadil
Čadil napsal 12.05.18 v 10:30 10b.

hezká,prostě bandit

Více komentářů



TOPlist