Poctivá klasika se vzduchem chlazeným čtyřválcem, karburátory, ručním sytičem a vším co k tomu patří...
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Robustní, silná, ochotná poslušně padnout do zatáčky a pod plynem z ní vyletět s přilepeným zadkem k silnici nemaje na paměti rychlostní limity dané příslušnou vyhláškou.
Motorku bych doporučil pro - Doporučuji pro vyklidněné jezdce co to mají v hlavě už trošku srovnané :-)
Doplňky na motorce - Z doplňků zadní a boční kufry, turistické vyšší plexi s deflektorem (střídavě i originál podle počasí) a padáky od GIVI.
Recenze
"Plnotučnou" jsem si vybral cíleně, dobrovolně a po zralé úvaze, vědom si svých a jejích nemocí a neduhů (zvláštní asociace... ).
Po cca 20-ti letech jsem se odhodlal vrátit do sedla (předtím klasika - Jawa kývačka 350 z roku 1956,
pak nová 350/639 rok 1989, manželství, prodej motorky - koupě auta, dovolená v Jugoslávii, první a druhé dítě,
druhé auto, sociální jistoty... rozvod) a hledal něco hodného, cenově přijatelného s klasickými tvary a vlastnostmi.
Padla mi do oka SUZUKI Bandit 600S z roku 2002 v takové té modro-modré metalíze.
Krásná motorka, chromované doplňky a tři roky luxusního ježdění. Nejdříve opatrně
okolo komína, pak se přidaly delší trasy s novou manželkou a bagáží po republice.
Mysleli jsme, že to tak bude napořád...
Pak jsem ale narazil na inzerát s nabídkou na prodej dovezeného kousku 1200S
v luxusním stavu s minimálním nájezdem za přijatelné peníze (v případě, že se mi
podaří dobře prodat 6-ku tak postačí přijatelný doplatek...). A jak řekl, tak bylo.
Ročně natočím okolo 6000 kilometrů a oproti malýmu Banditovi
je to opravdu tahoun, který ochotněji zatáčí, sedí na silnici bez kroucení a
poskakování, drží stopu a jde za plynem bez přemlouvání - říkám tomu "klidná síla".
Brzdy jsou taky lepší, i když pancéřové hadice dostane stejně jako jeho menší předchůdce.
Místa je na motorce dost i pro spolujezdce, pod sedlem baterka, nářadí a povinná výbava, hlavní stojan standardní součást. Opět jsem zvolil polokapotu - přece jen se
rád alespoň trochu schovám před větrem při vyšších rychlostech.
Ahoj Pedl, odkaz na plexi nemám, kupoval jsem ho tady na bazaru ?. Ale vím, že kluci z Banditfóra podobné brali z ABmoto a bylo to tuším MRA.
Máš odkaz na to turistické plexi?
Ahoj, váží celkem skoro 250kg. Za jízdy to ale není vůbec poznat. Nízké těžiště, hezky se vede a ta síla motoru je úžasná.
klidná síla :) takhle jsem říkal velkým těžkým silným autům, jako byl Skový mercedes apod.
motorka pěkná, dost po ní pokukuju. není těžká?
hezká,prostě bandit