PROFIL MOTORKY

BMW R nineT Scrambler (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jura_Penta
Vloženo 24.4.2018
Aktualizováno 1.8.2018
Zobrazeno 905x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Buď ji miluješ, nebo to přijde časem

Tohle není motorka, která si zachová vzhled - brzy ji začnete zkrášlovat, je na to přímo stvořená.

Motorka koupena od FIRMA:Renocar (Brno-Slatina)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R nineT: vyšší cena, horší vzhled, rozměry kol, není úplně ideální na cestu na chatu
Honda CB 1100 RS: nebylo dost nabídek, musím občas na polní cesty, nebyla k sehnání v šedočerné barvě
Ducati Scrambler 1100 Special: vyšší cena, která by hodně narostla při úpravě základního vybavení
Ducati Scrambler Desert Sled: slabší motor, není tak univerzální - spíše offroad než na okresky, nelogicky výfuk na nešikovném místě
Honda CB 1000R: chtěl sem spíš klasičtější vzhled a tohle je spíš batmobil s předimenzovaným motorem, krásná je, ale ...
Honda CB 600F Hornet: poslední nápad byl začít s modifikací Horneta co už mám k obrazu svému, ale nakonec sem se rozhodl jej prodat. Je to krásná super mašina, která by se taky dala odlehčit, ale zároveň je to spíš supermoto s brutální akcelerací a podvozkem na spíš na okruh

První dojmy - Motor všichni známe, výfuky se povedly, výkonu až až, brzdný účinek skvělý. Ani vám nepřijde, že ste o kus výše než na klasické verzi. Působí že má trochu víc kg, ale jen než se rozjedete. Je to naháč, ale ne plastovej hubeňour.

Motorku bych doporučil pro - Pokud nechcete závodit, chcete stylovku která bude ještě pár let stále okukovaná, budete chtít individualizaci (wunderlich už toho má dost na výběr), nechcete řešit problémy s těmi všemi asistenty + elektrokurvítky a přesto chcete aby to jelo svižněji, sem tam potřebujete opustit silnice ...

Doplňky na motorce - zatím jen tankvak BMW, držák quicklock na GPS/mobil

Každopádně budou brzy kryty na bloky motoru, černé tankpad nálepky, zvažuju ještě zvýšení řidítek i sedla a moc se líbí trubkovej retrodržák na zadní brašnu.

Recenze

Spolujezdce na delší cestu neberte, pokud není zvyklej a hlavně pokud má 190cm nebo víc

Podvozek mi přijde akorát. Tvrdší než mívaj adventure verze (aspoň co mám zkušenosti já NC7..X, KTM, BMW GS), což je na silnici dobře.

Chtělo by to aspoň o chlup větší prostor pod sedlem. Ta lékárnička a základní sada nářadí se tam moc nevejde.

Prý to hodně cáká na záda, ja zatím měl většinou batoh a pršelo jen trochu, tak uvidíme. Každopádně vím, že existují blatníky na zadek a rúzné držáky zavazadel,co tento problém asi vyřeší.

Cestovat se dá, ale kufry budete řešit asi dlouho a určitě to není moto na dálniční přesun k moři za jeden den. Na to jsou jiné stroje.
Každopádně po pár posledních zkušenostech bych řekl, že základní věc je vyhnout se dálnici. Mašina jede skvěle do těch cca 120, pak už bych popravději raději přesedl na NC750X. A maximální rychlost mi v tomto směru přijde nesmysl, protože na Scramblerovi dám tak těch 160km/hod a už to není ono, zatímco na Hornetu bych jel víc a lepší by to bylo i na NC750X, sice jede tak 185km/hod maximálně, ale je to použitelné, což se Scramblerem bych těch 185 jet nechtěl. Co z toho, že motor to zvládne, když zbytek moto ne (vynechal sem schválně KTM1190, protože to je někde jinde a nebylo by to fér. Tam si dokážu představit i 250 km/hod ... a nejen představit, já to zažil v DE několikrát osobně i s horním kufrem, ale pssst)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Yukish
Yukish napsal 25.04.18 v 14:20 8b.

Více komentářů



TOPlist