renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda SH 300 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Orličan
Vloženo 23.4.2018
Aktualizováno 16.7.2019
Zobrazeno 1 556x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Honda SH 300, poměrně známý a využívaný skútr především v Itálii, díky svým rozměrům malého skútru a výkonu bližšímu maxiskútrům.

Více fotografii

Motorka koupena od pivrsmoto (Chrudim IV) - Všechno v pořádku. Od počáteční komunikace až po koupi. Mohu doporučit.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda PS 150i: Dobrý skútr do města. Vzal jsem SH 300 kvůli výkonu i mimo město.
Suzuki Sixteen 150: Dobrý skútr do města. Vzal jsem SH 300 kvůli výkonu i mimo město.

První dojmy - První dojmy byly takové, že výkon oproti předtím zkoušeným 150kám je o poznání lepší, jak by ne, když je to 2x takový objem :-) a k tomu stejně ovladatelný. Pocitově mi sedl nejlépe, tak nebylo co řešit.

Motorku bych doporučil pro - Skútr je vhodný pro někoho, kdo se chce svižně pohybovat po městě, ale i mimo město pro předjíždění s rezervou a chce si zachovat velikost a obratnost městského skútru.

Doplňky na motorce - Vyšší plexi Givi, zadní origo kufr Honda

Recenze

Potřeboval jsem skútr na ježdění po městě, ale i na přesuny mezi městy a tak celkově po okolí, abych nemusel zbytečně trápit auto. Napřed volba padla na objem 150 v podobě Suzuki Sixteen 150 a následně i Hondy PS 150i. Po svezení ovšem zklamal výkon hlavně nad hranici 100 km/h, kde už to bylo prakticky zporadické zrychlování, což v dnešním provozu, kdy i kamiony jezdí touto rychlostí, by nebylo to pravé. Vzhledem k tomu, že byl na výběr u prodejce i další model od Hondy v podobě SH 300i, tak jsem jej vyzkoušel a zjistil, že je to přesně to pravé, co se dá už v klidu využít i mimo město a navíc s ovladatelností je na tom stejně, jako výše zmíněné modely. Tím jsem se stal novým majitelem tohoto skútru. Škoda jen, že má oblíbená značka Suzuki nedělá v tomto objemu i něco konkurenceschopného SHčku, ale s tím se dá žít! Vzhledem k tomu, že mám v tuto chvíli najeto zhruba 150 km, tak mohu pouze zhodnotit příjemné zrychlení v rychlostech do 120 a to i ve 2 lidech. Maximálka se pohybuje v jednom zhruba 140, ve 2 kolem 130. Díky vysokému plexisklu se dá jezdit stále s otevřenou přilbou bez nějakých nepříjemných turbulencí atd. Odpružení je na město nastavené optimálně. Na rozbitých silnicích 3. třídy to není to pravé ořechové, ale jinak celkem fajn. Trošku nepříjemné je pak vlnění kolem rychlosti atakující tu maximální, ale to je daň za subtilní stavbu. Co se týče úložného prostoru, tak ten je díky 16" kolům popravdě nic moc - nedá se do něj dát přilba, takže kufr bude jistě časem nutností. Toť zatím zběžný popis a další informace společně s vlastními fotkami určitě přibudou později společně s dalšími najetými kilometry a získanými zkušenostmi...

Aktualizace 16.7.2019, zhruba po 4 000 km skútr plní vše, co jsem od něho očekával. Rychlé a pohodlné meziměstské přesuny, nízká spotřeba, všestrannost, jízdní vlastnosti. Nutností bylo pořízení origo zadního kufru Honda, protože úložný prostor pod sedlem bohužel není plně dostačující - nevejde se do něho žádná přilba. Na jaře vyměněna zadní pneu a jiné investice nejsou vůbec potřeba. Všem mohu doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist