Raketa na dvou kolech. Ničitelka všeho a všech.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Havrda (Hradec Králové)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki H2 SX: Rozum zvítězil nad citem
První dojmy - Krásná, silná a skvěle ovladatelná mašina.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vzhledem ke svému výkonu a dalším parametrům relativně dle mého názoru hodná. Já na ní sedl po několikaleté přestávce, kdy naposledy jsem jezdil Kawasaki Z 750 a GSXR 1000. Po počátečním strachu mě motorka přesvědčila, že když budu jezdit hlavou a pravou rukou nebudu tak moc kroutit, že přežijeme:). Motorku mohu doporučit všem co na motorkách už něco najezdili a chtějí zakotvit a mít motorku na pár dalších let, protože nic výš už skoro není. Jediné co je trošku omezující je cena, ale za tuhle dávku nádhery a výkonu to rozhodně stojí.
Doplňky na motorce - Knee pady, original kawasaki plexi, laďáky Akrapovič, zadní krytka sedla Kawasaki,
Recenze
Je to moje první motorka - funglovka. Ke Kawasaki mám dobrý vztah a vždycky jsem s nimi byl maximálně spokojený. Chtěl jsem motorku na cestování i svižnější jízdu a tohle monstrum splňuje maximálně. Její výkon je ohromující. Zatím se jenom seznamujeme a zajíždíme. Když jí přivezli tak jsem se toho autobusu trošku leknul. Ale po prvním svezení je jasné, že jsem udělal dobře, že jsem jí koupil.
18.5.2018 - S motorkou mám už najeto 1.600 Km, takže už ji lze vytáčet. Nad 4.000 otáček motorka pekelně ožije a pak už jen táhne a táhne. Posez a celkové rozložení hodnotím kladně. Při mé výšce cca 180 cm nejsou ani delší trasy utrpením. Motorka je trošku těžká, ale nic co by se nedalo zvládnout, ale na otáčení na fleku to fakt není. Ve městě příšerně od motoru topí, je to fakt jak jaderná elektrárna. V současné době jezdím spíše dálnice a okresky bez větších zatáček, takže mi pomalu začínají vylejzat "poser proužky". Stále mám ještě z motorky respekt do zatáček a to kvůli váze a délce, ale myslím že je to o mém subjektivním pocitu, který brzy překonám. Nástup výkonu je krásný, motorka krásně táhne od spodu a není problém tam mít zařazenou 6ku při 60 km/h a stačí lehké pootočení plynu a motorka vystřelí. Kladně hodnotím i spotřebu, kdy v cestovním rozmezí mezi 130 km/h a 150 km/h mi počítač stále ukazuje 6,5 litru což cca. odpovídá i mému propočtu. Určitě chci jít do laďáků, jelikož sériové výfuky jsou těžké jako kráva a zvuk taky nic moc. Mám dokoupené zvýšené plexi z originál příslušenství Kawasaki a s odporem vzduchu nemám problém.
S motorkou se stále seznamuji a další info dodám po dalších kilometrech.
Leden 2019 - Na motorce najeto 6.500,- Km. Maximální spokojenost. Po instalaci nových výfuků razantní změna ve váze i zvuku. Lepší průběh otáček, takže maximální spokojenost. Motorku mohu jen a jen doporučit. No motorku...spíš velkej, mohutnej, dlouhej a kurva rychlej autobus:)
Krásnej letoun..
Krasavice... Myslím, že už brzy bude mít sourozence. Dnes ji jdu objednat.
Nie som fanda Cestakov, ale toto je vazne nadherny kusok... vela stastnych km!