renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník slon
Vloženo 22.4.2018
Aktualizováno 30.12.2018
Zobrazeno 2 422x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě BMW R1150R... Kus pořádné motorky. Vedle ní mé GSX 550ef, budí dojem dětského motocyklu...

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromý inzerát.

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 R: BMW R1100R jsem chtěl vždy. Ovšem natrefit na solidní kus a ročník nad 1998 a výše, je téměř nadlidský výkon.

První dojmy - První svezení předčilo očekávání... Bylo jen zkaženo totálně posmrtnou přední pneu. Takže první vyjížďka proběhne pro novu sadu gum.

Motorku bych doporučil pro - BMW R1150R je nádherně univerzální stroj jak na cestování, tak i na vyjížďky kolem komína.

Doplňky na motorce - BMW je v plné polní... Vyhřívané rukojeti, orig. větrný štítek, ABS s el. posilovačem, možnost seřízení výšky sedla. Jediné co doplním jsou orig. boční kufry.

Recenze

Duben 2018
Po BMW eRkové řady jsem toužil vždy... Jen cca 15 let zpátky bylo pro mne cenově nedostupné... Přeci jen rodinné povinnosti a údržba domku si vyžadují své.
Zatím probíhá seznamování, ale určitě časem doplním nějaké ty dojmy, zkušenosti a tak...

Zima 2018.
Najeto za sezónu 2018 téměř 4000 km.
Ihned po koupi jsem byl nucen vyměnit totálně zrakvenou přední gumu. Nechápu, jak vůbec někdo dokázal na něčem takovém jezdit a tak daleko to nechat dojít.
S řídítky jsem se pral v každém, byť sebemenším zatočení. První svezení proběhlo tedy pro novou pneu. Žádné vymýšlení. Hezky Metzeler Roadtec Z8, jak se sluší a patří. (Díky Motomiro)
Už po pár metrech po vyjetí z pneuservisu, se mi pod přilbou vyloudil široký úsměv. To je přesně ono. V průběhu sezóny došlo i na výměnu zadní pneu. Obligátně Metzeler Roadtec Z8. (Díky Motodílyhavirov)
O motoru, podvozku a brzdách toho bylo napsáno za ty roky určitě stohy, (v dobrém samozřejmě) a mohu to tedy potvrdit. Krásný průběh motoru, špičkový podvozek a fantastické brzdy, spolu s nízko položeným těžištěm, dělají z "Bramba" příjemného společníka. Pohodlná pozice, za příjemně širokými řídítky, k delším vyjížďkám přímo vybízí. Zkrátka splnění mého letitého snu do puntíku.
Spotřeba se pohybuje mezi 5 -6l/100km. Nelépe si motor i já lebedíme v rozmezí 90-130 km/hod.
Za ty necelé 4000km jsem dolil do motoru 0,25l oleje. Což mi přijde velice slušné, s ohledem na celkově nakroucených 105000 km.
Abych jen nechválil, chvilku jsem si zvykal na ovládání blinkrů. Klasika při přechodu na BMW. .
Vyšší váha motorky je při manipulaci na místě opravdu znát. Ovšem po rozjetí se z "Bramba" stává poslušný beránek, jedoucí přesně tam, kam se podíváte.
Taky nemáme rádi jízdu na 3.převodový stupeň, v nižších ustálených otáčkách okolo 50km/hod. Nepravidelné jemné pocukávání motoru je mi nepříjemné. Klasika u jednosvíčky.
Opravy a úpravy:
Při koupi bylo nefunkční pravé vyhřívání rukojeti a dožívající akumulátor. Proveden tedy nákup opravné sady, včetně nových rukojetí a akumulátoru. Přerušený odporový drát, jeho výměna a nasazení nových heftů. Za cca hoďku nebylo co dělat. Při výměně aku se musí sundat nádrž a když už byla dole, vyměnil jsem i vzduchový filtr. U objednání dílů jsem si přiklinul rovnou i Marselus kapsičku do rámu zadní stupačky. (Díky BMWmotoparts)
U výměny přední gumy na mě vykouklo už skoro sjeté brzdové obložení. Tedy proběhl nákup a výměna.
Další anabází bylo shánění originálních bočních kufrů. No po 3/4 roce se to úspěšně podařilo, (Díky GS fórum) a rovnou proběhl i nákup vnitřních brašen. (Díky Ebay) No a při serfení po netu, jsem přiobjednal i ochranu válců a tankprotektor. (Díky Aliexpress) A jako třešničku na dortu jsem nechal přečalounit trhnuté sedlo. (Díky Motosedla.cz) Poslední úpravou byla demontáž předního originálního plexi. Velice nepříjemně mi foukalo do oblasti čela a způsobovalo to turbulence a aerodynamický hluk. Po demontáži a zkušební jízdě absolutní nirvána a to ticho !!! Vlastním helmu Schuberth C3 Basic a teprve teď oceňuji její kvalitu tichosti a pohodlí.
Ještě mě čeká výměna všech náplní, včetně brzdové kapaliny a mrknu i na ventilové vůle... No to bude humor s tím posilovačem.
To by bylo tedy za ten rok asi vše. Tak už ať je Jaro !!!





























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mates84
Mates84 napsal 02.09.21 v 20:29 10b.

Radson
Radson napsal 07.03.21 v 12:11 10b.

Pěkná motorka , ať slouží bez nehod

Zelinář
Zelinář napsal 23.12.18 v 12:21 10b.

Jak má něco válce do boku, tak je to vždycky dobrý...

maho4
maho4 napsal 23.04.18 v 07:45 10b.

Supr stroj. Dobrá volba.

BARTUS
BARTUS napsal 22.04.18 v 17:04 10b.

Slone vitej v klubu kdyby jsi shanel drzaky na origo, zastav se. Vali se mi jedny tady zbytecne.

Více komentářů



TOPlist