PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stefix
Vloženo 22.4.2018
Aktualizováno 12.7.2019
Zobrazeno 1 614x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bíle peklíčko na dvou kolech s neuvěřitelným zvukovým projevem.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Malý výběr a nesmyslně vysoké ceny (za rok 2006 cena 130tis, jako vážně??)
Triumph Daytona 675: Nemám příliš dobré zkušenosti s anglánama

První dojmy - Nakonec to neni zas tak malý, jak jsem čekal. Přecházím z bachratého GSX-R 600 K3 a tady ten posez taky neni nijak extra nakopnutý dopředu a celkem dobře se tam člověk napasuje. Vzhled už sem měl okoukaný z netu, tak tam žádné překvapení nebylo.

Motorku bych doporučil pro - V serii na tom může jezdit asi kde kdo, ale na ty motorce je vidět, že chce pořádně provětrat a ne to šolíchat kolem 8tis kde začíná zelené pásmo otackomeru.

Doplňky na motorce - Full exhaust Leo Vince, PP tuning páčky a přepákování, karbon kryty motoru, quickshifter








Recenze

Pro rok 2018 jsem se rozhodoval jednoznačně pro Super Sport , ale nevěděl jsem zda R6 nebo Ninja. Pročítal jsem všechny možné články tady na motorkářích a sjížděl recenze na youtube. No určitě vždy vycházela jednoznačně nejlíp Yamaha R6 modelový rok 2008 a výše. Jenže po projetí českých nabídek a bazaru mobile.de jsem zjisti, že za rok 2008 je průměrná cena kolem 140 000 a šel jsem do kolen. Očekával jsem cenu cca o 20tis méně, takže jsem začal hledat alternativu a padla mi do oka Ninja. Problém č.2 v Čechách byla tak 1-2 a obě kolem 160tis a to bylo přes můj rozpočet.
Beznadějně jsem projížděl inzerce a najednou narazím na tuhle mršku, ke které majitel přidávál i komplet sadu laminátů na okruh a nastandartní výbava + komplet titanové svody s laďákem Leo Vince, původem z Kawy od Marka Červeného, to me naprosto uchvátilo. Okamžitě volám majiteli a domlouvám se na víkend na prohlídku.
První dojem...Motorka byla oblečená v laminátech a stav byl o něco horší než jsem očekával, každopádně kosmetiku už neřeším a zajímám se o kus jako celek. Dozvídám se, že motorka je komplet naladěna na brzde, má mraky karbonových doplňků, PP tuning páčky, přepákování, racing brzdová pumpa, kotouče, pancéře, quickshifter a další...První nastartování proběhlo na stojanu a teda line se z toho ukrutnej rachot a při lehkém vrkání už lítaj lišky...Jooo tohle se mi libí, ten bike bude mít slušný koule...No po hoďce laborování si s majitelem plácnem, dostanu slevu na cestu aspoň a soukám se do kombošky (po zimě teda žádná sláva a chvílema propadám panice, že se do ní ani nevejdu, ale zadařilo se) a usedám na motorku. Prvních pár km to šetřím a učím se s rychlořazením. Každopádně mě hodně překvapuje jak to tahá už od středních otáček a můžu jet klidně na šestku. Na dálnici zkouším jak se to chová na vršku a nakládám tomu. Quickshifter sází bomby jednu za druhou a já už tam mám 240 a nestačím se divit a to jsem byl na nějakých 12tis ot na 6. stupeň převodový. V půlce cesty zjišťuji, že mi nesvítí světlo při brždění a teda zjišťuji, že jak přepákování na zadní brzdu tak i na přední, nedisponuje čidlem, protože se jedná o racing prostě. Tohle budu muset dořešit ještě v nejbližší době, asi přes nějakej spínač, kdo ví :D.

Těch 300km po D1 mi dalo dost zabrat a mohu říct, že to není moc cestovní (možná v serii s normal stupačkama budou nohy malinko níže a nebudou bolet kolena, ale i tak na tom dost fouká a hold to není na pomalé přejezdy. Do zatáček jsem to zatím nevyvezl, počkám až bude hotovy přepis a pak to půjdu projet a uvidím jak se chová tlumič řízení, a jak motorka celkově funguje.

---
Shrnutí sezóny 2018:

Totálně jsem se do ty motorky zamiloval. Tento rok jsem strávil více km i času na okruhu (kam tamhle motorka patří) než na silnici. Odchod ze silnice jsem plánoval již delší dobu a a prakticky nebylo o čem. Abych si užil jízdu s touhle motorkou, tak to chce tahat a to pořádně, jinak bych jezdil na 50% schopností motorky. Nejdřív jsem se rozjezdil na autodromu v Sosnové kde jsem byl letos asi 5x. Sice malinkej okruh, ale Kawičce se tam líbilo a velmi rychle mi dovolila dat si první loket v životě (v levém vracáku za cílovkou). První Brno jsme si zkusil s Dafitem a to v květnu. Naštěstí nám Dafit umožnil přehodit termín z prvního dne na druhý (závodní) kvůli nepřízni počasí. Zavodní den vyšel naprosto skvěle co se počasí týče. Do Brna jsem přijel na novejch Pirelli SC V2 (bohužel tehdy jsem nevěděl že se jedná o silniční verzi, která není příliš vhodná na okruhu, ale co už, poučení do příště). První rozjížďka a čas 2:31, druhá 2:28 a tam jsem se držel i následující 2 rozjížďky. Závod jsem si chtěl zkusit, tak jsem se zapsal a startoval jsem cca z prostředka. Hromadný start mě malinko vyděsil a propadl se o pár pozic, které jsem následně nahnal. Nakonec jsem čas stáhnul 2:27 a pozice 25z50 takže spokojenost na to že to byla má první zkušenost s Brnem. Byl jsem malinko rozpačitej z gum, které ke konci každé rozjížďky začaly klouzat...Další okruh byl Most a to na 2dny s RaceCzech a počasí kolem 36stupnu. První den byl masakr, dopoledne super a čas 1:55 se kterym nejsem moc spokojenej ale aspoň je prostor na zlepšení. Odpolední ježdění už probíhalo v tropickém vedru a to už Pirellky nedávaly a klouzal jsem už po dvou kolech. Když sem dostal náběh na highsider pod tribůnama kde jsem měl cca 210 na tachometru, tak sem hodně ubral. Druhej den jsem si dal 2 jízdy a gumy napadrť, takže jsem ani nenastoupil do závodu, což mě hodně mrzí...Každopádně motorka absolutně bez problému, jen jsem malinko laboroval se radičkou než jsem našel správnou polohu abych si nekopal falešnej neutrál. Asi nejvic top je podvozek, nikdy mě nenechal ve štychu, dává mi informace jaké potřebuji a přesně poznám, když jsem vyčerpaný a začínám se na motorce špatně hýbat, pak se motorka začne kroutit a vím, že je lepší to nepokoušet na limity...Druhé Brno, opět s Dafitem a opět super akce. Tentokrát jsem už pneu nepodcenil a koupil přímo na akci sadu D213 o kterých můžu říct jenom jedno: Ty gumy jsou boží, takovou jistotu a jak drží stopu jsem ještě nezažil...Díky těmto gumám jsem zajížděl stabilně dopoledne časy 2.25 a dostal jsem se tak z D do B skupiny. Hned první jízdu v B skupině jsem se pověsil na kluka s litrem a díky němu jsem stahl osobák na 2:22:530 a tenhle čas už se mi líbí, každopádně cíl pro 2019 je stáhnout pod 2:20...Sezónu jsem zakončil tradičně Sosnovou a už se teším zase do Brna v příští sezóně. Co teď čeká Kawu: seřízení ventilů, možná motorová brzda, řetězovka,repase kotoučů kde jsou už vůle jako prase, výměna oleje (to jsem dělal každých 500km, Motul 300V forever :D) a celkově si pohraju s brzdama, které teda jsou i bez toho naprosto skvělý a v kombinaci s antihopingovou spojkou vám dovolí nalítávat bokem do vinglu (neumím, ale zkouším to :D)...Toť asi letos vše...Kawa jednozačně 10z10 lepší motorku jsem neměl ani jsem na lepší nejel. Supersport kterej letí naprostej nesmysl a zpráská kde jakej litřík

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tunakovec
Tunakovec napsal 19.11.18 v 17:55 10b.

Je to úžasnej peklostroj , a člověk by nevěřil jak ve správných rukou je šestka rychlá .
Jen tak dál Mazzy a díky za super sezónu , příští rok snad v Brně

jerseySE
jerseySE napsal 23.04.18 v 07:34 10b.

Tak ať dobře slouží, vypadá sakra dobře

Motofighter
Motofighter napsal 22.04.18 v 19:37 10b.

Bila Ninja ... cha ... preji hodne klidnych na silnici a nemalo rusnych na okruhu, protoze tam bude radost si uzivat jeji pripravenost, tak at to lita

Více komentářů



TOPlist