renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Stefix
Vloženo 22.4.2018
Aktualizováno 22.3.2022
Zobrazeno 2 480x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sportovní náčiní, které vám dovede zprostředkovat nekonečný rohlík na puse. Nejlepší moto kterou jsem kdy vlastnil.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Malý výběr a nesmyslně vysoké ceny (za rok 2006 cena 130tis, jako vážně??)
Triumph Daytona 675: Nemám příliš dobré zkušenosti s anglánama

První dojmy - Nakonec to neni zas tak malý, jak jsem čekal. Přecházím z bachratého GSX-R 600 K3 a tady ten posez taky neni nijak extra nakopnutý dopředu a celkem dobře se tam člověk napasuje. Vzhled už sem měl okoukaný z netu, tak tam žádné překvapení nebylo.

Motorku bych doporučil pro - V serii na tom může jezdit asi kde kdo, ale na ty motorce je vidět, že chce pořádně provětrat a ne to šolíchat kolem 8tis kde začíná zelené pásmo otackomeru.

Doplňky na motorce - Full exhaust Leo Vince titanium, PP tuning páčky a přepákování, karbon kryty motoru, quickshifter, rychlopal domino, brembo kotouče, pancéřové hadice, upravená jednotka,quickshifter Shiffting control, širší racing řidítka, PP tuning přepákování a páčky








Recenze

Tenhle ročník se kawě opravdu povedl a za sebe mluví i výsledky z WSBK (2012 Kenan Sofuoglu). Osobně jsem nejel ještě na lépe ovladatelné motorce a žádná jiná mi tak rychle nepadla do ruky jako Kawa. S předchozím GSXR jsem dost bojoval do zatáčky a neustále řešil brzdy...Malá Ninja byla přesný opak. Prakticky hned první trénink na Sosnové jsem jezdil kolena do prava i doleva a netrvalo dlouho a začal jsem pokoušet i levý loket, který jsem ke konci roku 2018 také označkovat. Tahle motorka vystřelila moje dosavadní skills uplně někam jinam a jízdu jsem si začal užívat. Od předních robustních Showa vidlic jde neskutečná jistota a dělají přesně to co po nich chcete (předpokladem je SAG nastaveny na vaší váhu). Zadní tlumič mě velmi překvapil a odvádí rovněž super práci a zatím jsem se nesetkal s problémem, který by mě přiměl přemýšlet od výměně za TTX nebo Ktech. Další seriovou komponentou, která na moto zůstala jsou brzdové třmeny a radiální pumpa nisin. Společně s brembo kotouči a dual carbon destičkami vzniká zabijácký kombo, který brzdí opravdu skvěle, agresivně a spolehlivě. Osobně na brzdách předjíždím velmi často a díky kawe jsem se naučil konečně pořádně brzdit. Když k tomu přidáte antihoppingovou spojku, tak nálety do zatáčky se zadním kolem ve smyku nejsou zas takový problém.

Je pravda že motorka je po předchozích majitelích lehce poupravená, aby se dala lépe využít na okruhu, ale motor zůstal původní. K výtečnému motoru patří komplet titanový výukový systém Leo Vince + KN filtr + upravená origo jednotka a dohromady to dává krásných 133koní a 67Nm krouťák. Tyhle hodnoty jsou na "seriovou" šestku velmi slušné a na okruhu se může hravě rovnat novějším ročníkům R6 (CBR 600 se nechytá). Pro tuhle motorku je quickshifter nezbytně nutný, škoda snad že zde není od základu. Hodně pomohlo přepákování PP tuning, díky kterému můžu lítat pořádný placáky. Za ty 3 roky co motorku mám, tak jsem rešil pouze odpálený stator, jinak motorka šlape jako švycarský hodinky. Pravidelná výměna oleje po 2 okruhových dnech je samozřejmostí a stejně tak co 2 roky odborná kontrola a seřízení ventilů u mistra Muráryka.

Díky malé Ninje jsem se naučil dělat většinu věcí na moto úplně sám a je pravda že servis není nijak obtížný a zvládne to i pražák jako já :D. Stačí nepodceňovat pravidelné výměny, průběžně kontrolovat a dotahovat šroubky,, případně doplnit ty chybějící a motorka se vám odvděčí. Doufám že toho spolu ještě mnoho zažijeme a najezdíme, protože tenhle stroj jen tak z domu nepůjde!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tunakovec
Tunakovec napsal 19.11.18 v 17:55 10b.

Je to úžasnej peklostroj , a člověk by nevěřil jak ve správných rukou je šestka rychlá .
Jen tak dál Mazzy a díky za super sezónu , příští rok snad v Brně

jerseySE
jerseySE napsal 23.04.18 v 07:34 10b.

Tak ať dobře slouží, vypadá sakra dobře

Motofighter
Motofighter napsal 22.04.18 v 19:37 10b.

Bila Ninja ... cha ... preji hodne klidnych na silnici a nemalo rusnych na okruhu, protoze tam bude radost si uzivat jeji pripravenost, tak at to lita

Více komentářů



TOPlist