renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mates95
Vloženo 15.4.2018
Aktualizováno 10.7.2020
Zobrazeno 1 744x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


beast, beast, beast!! Pouliční rváč jak se sluší a patří. Brutální výkon a excelentní podvozek.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 1000R: Vysoká pořizovací cena, chtěl jsem yamahu!!
Kawasaki Z 1000: Starší ročníky se čtyřmi výfuky mě neoslovily

První dojmy - Obrovská motorka a hrozivá síla. Jede to jako prase, brzdí to ukrutně a podvozek je libový. Motorka stvořena pro mé ježdění. Motor ze superbiku R1 vložený do nahaté motorky ... konečně.

Motorku bych doporučil pro - Nejsem žádný otčenáš abych někomu říkal na čem má jezdit a na čem ne, ale tohle chce kromě koulí a rozumu už mít aspoň něco najeto, ale proti gustu .. ;) !!

Doplňky na motorce - Laďák beowulf
PowerComander III
Přepákování - barracuda
CNC páčky barracuda
Držák SPZ barracuda
Závažíčka barracuda

Recenze

Po 3 letech na CBR 600 RR jsem se rozhodl, že supersportu už bylo dost a je čas se posunout někam dál. Volba byla jednoznačná bude to naháč. Zprvu jsem koukal po FZ6N a Kawasaki Z750, pak jsem zaznamenal FZ1N a bylo vyhráno. Krásný dravý desing, mocný motor ostré brzy a tvrdý podvozek, přesně to co jsem chtěl. Při poslední sezóne s RR mi začalo vážně vadit "nepohodlí" při delší vyjížďce kdy člověk netahá pořádně za plyn a začal jsem koukat po naháčích. Motor odvozený ze supersportu a vzpřímený posez. Poprvé jsem se na FZ1N svezl loni v srpnu kdy mi kamarád umožnil projížďku a já věděl, že přesně tohle chci. Motorka je pod řidičem skvěle ovladatelná a ze síly motoru jde vážně strach. Na motorce je laděný výfuk, KN filtr, powercomander 3, přepákování a CNC páčky.

Při první projížďce euforie, euforie a euforie. Motorka do 4 tisíc chováním jako 6ka, do 8 už dává slušně za uši a nad 8 tisíc otáček už je to jen čistý adrenalin a motorka letí jak splašená. Po 3 letech na CBR 600 RR mě brzdy hodně příjemně překvapily svým nástupem a dávkováním. Podvozek je příjemně tvrdý ale ne zase moc, ale ze všeho nejlepší je ten vzpřímený posez, který si hrozně užívám. Žádná zlomená záda a vykloubené zápěstí. Prostě paráda...

S motorkou se dá jet do těch 5 tis. otáček celkem slušný výlet na pohodičku, ale když ji člověk fakt chytne za koule tak je zaděláno minimálně na průser, ne-li hůř. Doufám, že mi bude dělat bezproblémového společníka v několika dalších sezónách bez nějakých závad a větších problémů.

12-6-2018 - Po nějaké době co mám FZ1ku zjišťuji absenci tlumiče řízení ... když se jede fakt z ostra tak si řídítka v zatáčkách lítají vcelku solidně, tak uvidíme, jestli bude někdy v budoucnu dost korunek na to ho pořídit. Jinak stále spokojenost, až na to že cca před 300 km jsem přerval hnací řetěz, který naštěstí při cestě ven z rozety nikde nic nerozmlátil ani se nenamotal. Po bližším zkoumání a ohledání zjištěno, že výrobce řetězů YBN, který tam dal bývalý majitel, už nechci nikdy vidět. Takže klasicky nahozena řetězová sada D.I.D. ve zlatém provedení, je to totiž sázka na jistotu.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mates95
Mates95 napsal 07.02.19 v 21:31

Díky za zájem ale FZ1 neprodám

BENDER8
BENDER8 napsal 05.02.19 v 19:00 10b.

...prodám GSR a koupím FZ1N

TF88
TF88 napsal 17.04.18 v 11:15 10b.

pěkná

PYTEL1
PYTEL1 napsal 15.04.18 v 20:33 10b.

Mates95
Mates95 napsal 15.04.18 v 19:50

Díky pane ;) já doufám, že budu, zatím jsem v euforii z výkonu, který ta bestie nabízí

Více komentářů



TOPlist