Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
motor, prostor, brzdy, podvozek, telelever na silnici zabraňuje ponořování a v zatáčkách funguje bezchybně
Slabé stránky
váha, v terénu 19" přední kolo a 17" zadní kolo, podvozek v terénu. Limitem je také telelever v terénu.
Moje úpravy |
přední 21" kolo, stavitelné tlumiče, kryt světla, přídavná světla, |
---|
Motor
Zvuk | |
---|---|
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | servis si dělám sám. Vše je bez problémů dostupné bez demontáže většího množství dílů. |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 350 |
Obecné
Moje závady | Vadný hall. Bohužel koupen nový který byl také vadný a táhla se reklamace. Podle jednání jsem byl asi jediné v Evropě kdo koupil vadný Hall |
---|
Sport
Úpravy podvozku | stavitelné tlumiče Willberes. Zvýšeno o 2,5 cm. Nyní výška jako verze Adventure. |
---|---|
Úpravy brzd. systému | panceřované hadičky. Brzdy fungují perfektně i při jizdě ve dvou. |
Použité pneumatiky | TKC 70 - super volba na silnici E09 (zadní) - guma se kroutí a trhájí se špalky - už ji nekoupím Motoz Tractional Adventure (přední) - vyšší hlučnost, slušný nájezd, dobře drží i na asfaltu Mitas E-07 - výhoda velký nájezd, dobře drží v zatáčkách na suchu i na mokru (přední). Zadní guma je špatná na mokru. V terénu používám přední Motoz a Michelin v rozměru 21". Zadní C02, Maxis 6001 - super guma ale už se nevyrábí, teď Heidenau C74 Cross. Nevýhoda je že se vyrábí pouze v šíři 130 mm |