renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-07 (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Doyle74
Vloženo 5.4.2018
Aktualizováno 13.9.2023
Zobrazeno 3 191x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Lehká, obratná za výbornou cenu. za ty prachy nice bike !

Více fotografii

Motorka koupena od RFIRMA:PEMM Brno (Brno-Bohunice) - Zatím není co vytknout. Při koupi nového motocyklu vstřícné jednání. První garanční servis po 100 km - cena pouze za materiál 980 kč - super. ( o 150%levnější než u KTM :)

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM Duke 790: Luxusní bike a moje krevní skupina. cena ale rozhodla. Bohužel mimo moje finanční možnosti. Oproti MT07 rozdíl 100 000,-Kč

První dojmy - Ihned po prvních 20. kilometrech jsem si moc porozuměli. Sedla mi jak prdel na hrnec. Ani jsem nečekal že co do ovladatelnosti bude tak skvěle fungovat po přesednutí z Duka 390,

Motorku bych doporučil pro - Podle mě vhodná úplně pro každého. Ať začátečníka nebo pokročilého, pro normální ježdění. Není pro sportovní střelce ale na naše okresky super

Doplňky na motorce - Sportovní štítek, krásné CNC nastavitelné páčky :) za super peníz :) , padací protektory RDmoto, Q bag na sedlo spolujezdce,Laděný výfuk MiVV Delta Force













A nový laďáček. Mivv Delta Force. Původně jsem vyjmul DB Killer ale to už bylo na mě fakt moc :D takže šel zpět I tak zvuk parádní




Přidáno pár polepů které mi velmi ochotně na přání vyrobili ve firmě proužky-na-rafky.cz. Spokojenost jako vždy..














Recenze

Krásný lineární průběh výkonu a motor který nevyděsí ale není to ani žádné ořezávátko, když se mu přitopí. Zatím jsem odjel teprve 250 km, ale mám pocit že ji jezdím mnohem déle. Mou důvěru a jistotu si získala poměrně rychle, ani jsem to nečekal. Sice trochu měkčí podvozek, ale na ty naše silnice dobrý kompromis. Brzdy v pohodě, tak akorát. Zatím panuje nadšení a spokojenost - a zajíždíme - pořádně to rozbalíme až za pár set kiláků :D
Edit.21.5.2018
Máme za sebou společně asi 2500 km, Když to jde tak už taháme naplno :D. výkon mi postačuje. Podvozek s měkční přední vidlicí má při ostřejší jízdě již svá omezení a někdy je na nedokonale rovném povrchu lehce nervózní, takže tak se ta jistota trošku vytrácí. Nicméně jízda na hlásiče náklonu na stupačkách je na dobrém povrchu jistá. Co se týče převodovky a řazení tak jsem maximálně spokojen. Kvalty tam padají jedna báseň a zatím se mi nestalo že bych objevil nějaký ten falešný neutrál s čímž jsem měl na Dukovi trošku problém. U MTéčka je řazení hladké a přesné. Co do pohodlí,tak tady cítím trochu slabinu. Při vyjížďce nad 250 km už nervózně poposedávám a možná až zbytečně měkké sedlo které prosednu asi až na podklad mě začíná tlačit do zadele..V tomto ohledu asi zvážím ještě nějaký tuning. Motorku jsem ale koupil pro zábavu a ne na cestování, takže to není hlavní problém. A když přihlédnu k pořicovací ceně tak za ty prachy ?? neskutečný svezení.!! navíc absence všelijakých elektronických fičur motorových map a podobně mi vyhovuje. Škoda jen že soudruzi u Yamahy neudělali ABS vypínatelné. Pokud je snad někde nějaký tajný čudlík jako u Duka390 tak mi dejte vědět :D, ale i tak brzdy tak akorát jen do zadku to ABSko kecá trochu asi víc. Předek je vcelku OK.
Edit.2.7.2019
Tak máme za sebou cca rok společného života. Na tachometru namotáno už něco přes 14 000 km. na jaře nové gumy - zůstal jsem zatím u půbodních Bridgestonek BT023 - Nájezd byl cca 10 000km a to jsem MTčko vytáhl i několikrát na okruh v Brně kde definitivně zmizely hlásiče náklonu. Myslím že už se mi ji podařilo párkrát dostat na hranici možností. Nejsem žádný super rychlík ale kdyby chtěl někdo nějaké srovnání tak na Brněnském dronu jsem si zatím stanovil čas 2:44:92 . Nemám teda moc zkušeností s více značkami, ale párkrát mě už vyděsilo ABS. tady bych měl asi nějakou výtku k nastavení. Měl jsem dvě krizovky na ostrých brzdách na běžné silnici a díky malé nerovnosti se rozpumpovalo ABS . Měl jsem pak pocit že to vůbec nebrzdí tak bacha...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Doyle74
Doyle74 napsal 14.08.19 v 12:08

Je to super zvuk Na chvíli jsem vyndal i DB Kiler ale nedalo se s tím jezdit to už na mě bylo moc. po 20 km jsem myslel že se mo rozpadne hlava tak šel zase šupem zpět. Ale někde na okruhu se špunty v uších by to šlo

lklouda
lklouda napsal 14.08.19 v 11:41 10b.

Ten vejfuk vypadá jako dobrý kladivo.

Doyle74
Doyle74 napsal 10.04.19 v 21:57

Garanční servis po 10 000 km PEMM Brno 3 100.-Kč

Doyle74
Doyle74 napsal 26.10.18 v 17:45

Ahoj. Ač jsem se do Duka 390 hned zamiloval a nedám na něj dopustit, jsem rád že jsem přešel na MT07. Duke má lepší a sportovnější podvozek. Zatáčky krájí jak po kolejích, ale je to mrcha. Furt taháš a taháš pomalu nebo na kochačku se s tím prostě jezdit nedá. po městě je ten jednoválec docela ucukanej. MT07 je klidnější a nabídne svezení v širším spektru otáček. Váha není moc rozdílná řídí se velmi snadno. U starších ročníků včetně 2017 ta měkčí přední vidlice.. to je snad slabina když se tomu nakládá už se to trochu houpe ale fakt když se tomu už dává. Co jsem slyšek model 2018 už je na tom líp Jinak jednoznačně je to rychlejší mě to stačí až až. Provozní náklady jsou o něco vyšší. Když jsem topil u Duka 4 litry na sto u MT07 5. V klidném režimu shodný rozdíl litr navíc. Servis . Obě moto jsem kupoval jako nové u Yamahy jsem měl 1 servis levnější. a to o dost. Servisní interval u Duka je 7500 km u MT07 10 000 sice má větší náplně ale zase jezdíš dýl, myslím že toto je srovnatelné. Za mě - DUKE je srdcovka prostě Ready to race :D ale kdybych se měl zase rozhodovat jdu do MT07 .. ovšem. mít 100 000 navíc už je doma scalpel :D - Duke 790. Tak Šťasnou ruku ale MT07 za ty prachy se odolává těžko...

maXX_CZ
maXX_CZ napsal 25.10.18 v 17:57 8b.

Zdravim,
muzu se zeptat, jestli prechod z duka390 mel smysl?
Zvazuju motorku na kratsi denni jezdeni mestem s tim, ze bych si obcas vyjel nekam za mesto (zadne dlouhe cestovani atd) trochu zatahat. Po delsim case bych rad opet usedl na masinu.
No a zvazuju zda mt-03/duke390, nebo radeji mt-07.
Co treba spotreba a provozni naklady, lze to nejak porovnat? Ty trikila se mi libi, ze jsou lehke a maji dobrou spotrebu, ale tahle mt-07 vypada tak super prave v tehlech ohledech, ze je skoro hrich ji nevzit. Aspon mi to tak prijde

Více komentářů



TOPlist