renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R125 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dave7
Vloženo 3.4.2018
Aktualizováno 3.4.2018
Zobrazeno 2 082x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Motorka na které se užívám jízdu vždy ,kdy na ní sednu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 125: Sice lepší komponenty a jízdní vlastnosti, ale velká spotřeba a možná poruchovost,ale jak u koho
Honda CBR 125R: YZF víc připraví na větší bajky podle mě. Starší modely levnější,ale vzhledově nic moc a ty nové za cenu yzf a já radší yamahu

První dojmy - Když jsem ji konečně uviděl na živo a nejenom na fotkách, tak mě uchvátil její vzhled a celkově že působí jako větší bike. První svezení bylo splněným snem, a přestože jsem se projel jen před domem ( ještě jsem čekal, až si budu moct dojet pro papíry), tak mi jízda vykouzlila velký úsměv na tváři.

Motorku bych doporučil pro - Jezdcům co začínají a líbí se jim jízda na silniční motorce

Doplňky na motorce - -Zkrácenej držák SPZ
-Padací protektory
-Ještě se rozhoduju zda-li jít do laďáku nebo ne, ale asi půjdu

Recenze

S motorkou jsem měl možnost jezdit jenom 3 měsíce a potom už přišla zima, takže ta pravá sezóna mě teprve čeká tenhle rok. Přesto ale můžu už teď říct, že yzf mě hodně baví. Jezdit na ní je prostě paráda a navíc předchozí majitel dělal GO motoru, takže když se motorka odvážela, tak motor měl najeto pouze 1500Km. Po příjezdu se udělal olej, výměna brzdové kapaliny a gufera. Motorka jinak v pořádku, až na pár škrábanců na pravé straně od předchozího majitele.

Motor
Na 125ccm 4T je docela živý, ale až tak od 7 tisíc otáček. Motor nedělá velké vibrace, což oceníte na delší projížďky a udržíte si v pohodě cestovní rychlost lehce přes 90km/h. Co se týče maximální rychlosti, tak jsem z ní podle tachometruvytáhl 132km/h a potom zaklepal omezovač, ale tohle jde vážně jen z kopce dolů a to nesmí naproti mě foukat vítr. Motorku si tedy užijete v zatáčkách, kde řidiče jednoduše baví. Jenom to prostě není na předjíždění mimo obec, který je docela nebezpečný, ale koho by bavilo se táhnout za náklaďákem 70.

Brzdy
Brzdy jsou dostačující a jistě podrží, když je třeba. Zatím jsem nepocítil žádné výrazné vadnutí.

Podvozek a převodovka
Ani moc měkký a zase ne moc tvrdý, takže na naše silnice akorát. V zatáčce podrží, ale je pravda, že kdybych měl závodit někde na okruhu, tak bych možná hodnotil jinak. Ovladatelnost je dobrá, takže po téhle stránce chvála yamaze. Motorka se samozřejmě cítí nejlépe na krásném asfaltu, ale pokud bude silnice více hrbolatá nebo děravá, tak to je jak na Matějské pouti. Převody tam padaj hezky, takže převodovku chválím.

Spolujezdec
Je to silniční motorka, takže je jasné, že to nebude nic pohodlného, ale kdybych měl přeci jen zhodnotit, tak jsem měl sám tu možnost jako spolujezdec jet 2 kilometry domů a už mě začínala bolet prdel, nehledě na to, že se tam sedí jak na rozhledně, takže na delší vyjížďky rozhodně ne.

Spotřeba
Jeden z důvodů, proč je 4T dobrá koupě. Prakticky jí neřeším a jezdit si můžu jak chci.Motá se nad 3 litry na sto, když se jede svižně. Pro studenta ideální.

Vzhled
To je subjektivní stránka pro každého, ale mně se yzf neskutečně líbí. Vzhled větší motorky, což se v této kubatuře rozhodně cení. Co mě ale štve, tak je ovšem nádrž. Ta sice působí mohutně ( což je sice fajn), ale je plastová. Jinak po vzhledové stránce naprostý skvost. Stačí se podívat jen na tu tenkou prdelku .

Úložný prostor
error error error

Ten tady nehledejte. Stěží se mi tam vejde malá sada klíčů a vesta.

Posez a cestování
Jelikož je to první zkušenost se silnicí, tak jsem se toho trochu bál, ale bez problémů za mě. Pokud nemáte problémy se zády a nebo nemáte přes 180 tak v pohodě. Váha je sice více na rukou, ale pořád to není jako plnokrevné supersporty nejvyšších kubatur na které když jsem si sednul na výstavě v Brně, tak zlatě moje malá yzf se mi honilo hlavou ( bavíme se o posezu, ne o výkonu ano :D =R1, R6 atd. ). Zápěstí sice ze začátku jinak trochu bolelo, ale na to jsem si hned zvyknul. Co se cestování týče, tak bohužel na nějaké dlouhé vyjížďce jsem ještě nebyl. Nejdál na zátah 200+ km a bez problémů.


Závěr
Co víc si s řidičákem A1 prostě přát ve třídě silničních 125. Motorka na 1. válec pěkně jede, krásně se ovládá, žere málo benzínu, odpustí chyby a servis skoro nevyžaduje + je spolehlivá a skvěle vypadá takže, hledáte-li jednu z nejlepších dvác v této kubatuře, tak se jmenuje YAMAHA YZF R125.

+ dobré jízdní vlastnosti
+ skoro žádné vibrace
+ spotřeba
+ nenáročná na údržbu
+ na 4T 125 pružný motor
+ vzhled

- pohodlí pro spolujezdce ( na druhou stranu je to přece jenom silnice )
- úložný prostor
- oproti 2T moc nejede ( 4T spotřeba a spolehlivost X 2T výkon a sportovnější svezení= rs, mmito, nsr )
- pro mě plastová nádrž

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist