Před dvěma dny jsem si tu stěžoval na vynechávání zapalování. Po dopsání deníku jsem skočil na enduro, ujel cca 300 metrů, následovala velká škubatůra a už jsem to točil zpátky. Dojel jsem v režimu max. 4000ot/min, pak už to nejelo vůbec.
Můj prvotní tip byl povolené magneto. Po shození pravého deklu sedělo pevně na svém místě. Čili varianta dvě, tyristorové zapalování originál DDR r.v. 85. Musím teda říct, že povolovat výfuk kvůlivá každý prkotině, abych se dostal do pravého kaslíku, mě pěkně leze na nervy. Zlatej elektronik a skútr.
Zapiko jsem vyměnil za homemade minimalizovanou verzi, zbyla mi náhradní klasika podle schématu ze Simsonviglu. Je samozřejmě v plastové krabičce,jen jsem ji nějak zapomněl blejsknout. Po výměně zmizela i závada s chcípáním studeného a lehce ohřátého motoru na volnoběh. Překvapení, ale milé, z tohoto problému jsem spíš podezíral snímač otáček.
Takže další věc hotová, zas můžu chvíli jezdit, než se vysype zbytek starých dílů
Vlastník | Krovak | |
---|---|---|
Vloženo | 24.3.2018 | |
Aktualizováno | 25.4.2020 | |
Zobrazeno | 1 462x |
.....Musím teda říct, že povolovat výfuk kvůlivá každý prkotině, abych se dostal do pravého kaslíku, mě pěkně leze na nervy. Zlatej elektronik a skútr........
Tak proto je na tom pravém kaslíku prolis. Neměl jsem nikdy problém kaslík sundat bez povolování výfuku