renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krovak
Vloženo 24.3.2018
Aktualizováno 25.4.2020
Zobrazeno 1 449x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 20.07.2018, Uskutečněno: 20.07.2018, Zhlédnuto: 18x


V týdnu dorazily s hromadou dalších dílů nové bačkory, takže jsem je svou desetiprstou obouvačkou hnedle nazul. Je to takové veselejší, když už se s tím dá popojíždět a ne to tahat v náruči jak malé děcko.

Nicméně, kvalita druhovýrobních dílů je otřesná. Rozeta zakoupena nejdražší co měli, prej kvalita srovnatelná s prvovýrobou. Leda hovno. Půlka rozety má takovou radiální házivost že dře o vnitřní půlku krytu řetězu. Čímž se dostáváme k samotnému krytu, do nějž se ta rozeta stejně nevejde. Takže nakonec namontováno bez vnitřní části krytu, protože díky házivosti rozety ho dřela radiálně a díky špatnému odlitku krytu i axiálně. Hovada výrobci.

Ložisko rozety jsem radši použil origo Simson 27 let staré, a myslím, že sloužit bude déle než nový šmejd. Náboj rozety, upozorňuji že nový, má napůl stržený závit, druhá půlka je taková, že matice jde zašroubovat jen klíčem. Asi měl polský soustružník tupé očko a kvalitář dvě promile. Klíč brzdy na rozdíl od toho posledního namontovat šel, tisícihran na páku už byl v pořádku a ne s poloviční hloubkou drážek.

V půlce týdne jsme šli lakovat. Po dvou dnech příprav jsme navečer položili metalízu, zalakovali. Začalo se bočními dekly, pak blatníky. Hotový blatník jsem odnesl do garáže, po deseti vteřinách mi ho sfoukl vítr na podlahu. Řval jsem. A říkal sprostá slovíčka. Ale nedalo se nic dělat, holt to opravíme zítra. Před sedmou byla hotová i nádrž, odnášel jsem ji do garáže a při pokládání mi hupsla z latě, na které byla položená rovnou na beton. Řval jsem strašlivě. A říkal moc sprostých slovíček. A kopal do vrat. Ale nedalo se nic dělat, holt to opravíme zítra.

Zítra bylo v pátek. Blatník byl díky malým škodám opraven rychle, nádrž byla potlučená na přední vnější hraně, takže nakonec jsme ji celou oškrábali až na plech a začalo se komplet znova. V půl sedmé večer je zase v plniči, o sobotě se dobrousí a snad zalakuje spolu s předním blatníkem.

Celkově zatím investováno 4k v dílech, 1.1k pneu a 1.3k za lak.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Deyva (3) napsal 24.07.2018 v 10:37

To je nemilé


Nejnovější záznamy v deníku
  • Dojezdil jsem

    Po celých "úžasných" 840km je konec, finíto, kantáre, ende šlus. A japato? Japato protože se nám sešly dvě nectnosti. Šlendrián a lidská blbost. Tak popořadě. Simson začal poslední dobou naprosto nepravidelně zdechat

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.09.2020
    Uskutečněno: 05.09.2020
    Tachometr: 840km
  • Voltmetr - výměna (upgrade)

    V poslední době jsem za jízdy pozoroval různé podivnosti na palubním voltmetru. Při rozsvícení brzdového světla padalo napětí až o 1,5V, za ustálené jízdy občas skokově skákalo až o 0,8V a podobné zhovadilosti. Vzhledem

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.07.2020
    Uskutečněno: 16.07.2020
  • Enduro vložka (test) v pískovně

    Pro začátek mám zřejmě viníka občasného dušení při řazení, nebo přechodu zavřený/otevřený plyn. Na 90% je to jehla přívodu benzínu v karbci, která sice dobře zavírá, ale občas se sekne při otevírání a benzínu tam jde je

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.06.2020
    Uskutečněno: 23.06.2020


TOPlist