Dnes bylo pokračování včerejší práce, druhé kolo je hotové. Proběhlo i centrování jednoho z kol, druhé zatím nemá ložiska, tak holt musí počkat.
Vlastník | Krovak | |
---|---|---|
Vloženo | 24.3.2018 | |
Aktualizováno | 25.4.2020 | |
Zobrazeno | 1 462x |
Vlastník | Krovak | |
---|---|---|
Vloženo | 24.3.2018 | |
Aktualizováno | 25.4.2020 | |
Zobrazeno | 1 462x |
Dnes bylo pokračování včerejší práce, druhé kolo je hotové. Proběhlo i centrování jednoho z kol, druhé zatím nemá ložiska, tak holt musí počkat.
Po celých "úžasných" 840km je konec, finíto, kantáre, ende šlus. A japato? Japato protože se nám sešly dvě nectnosti. Šlendrián a lidská blbost. Tak popořadě. Simson začal poslední dobou naprosto nepravidelně zdechat
Typ: | Oprava |
---|---|
Vloženo: | 25.09.2020 |
Uskutečněno: | 05.09.2020 |
Tachometr: | 840km |
V poslední době jsem za jízdy pozoroval různé podivnosti na palubním voltmetru. Při rozsvícení brzdového světla padalo napětí až o 1,5V, za ustálené jízdy občas skokově skákalo až o 0,8V a podobné zhovadilosti. Vzhledem
Typ: | Montáž doplňku |
---|---|
Vloženo: | 16.07.2020 |
Uskutečněno: | 16.07.2020 |
Pro začátek mám zřejmě viníka občasného dušení při řazení, nebo přechodu zavřený/otevřený plyn. Na 90% je to jehla přívodu benzínu v karbci, která sice dobře zavírá, ale občas se sekne při otevírání a benzínu tam jde je
Typ: | Vyjížďka |
---|---|
Vloženo: | 24.06.2020 |
Uskutečněno: | 23.06.2020 |