renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Beta RR Enduro 250 2T (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jacob_M800
Vloženo 20.3.2018
Aktualizováno 12.9.2022
Zobrazeno 3 850x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Zlatej střední 2T...nejvíc se hravostí blíží EXC200, ale má víc síly

Více fotografii

Motorka koupena od Joppen Motoren

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 250: Vysoká cena, TPI

První dojmy - Krásná, bílá jí sluší. Vysoká oproti EXC200, pěknej zvuk, dobře udělaná...nakonec recenze z Austrálie a USA dobrý, prej že je hodně hravá...no vypadá tak, hned sem si chtěl hrát.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kdo mají rádi 2T, povedená hračka, myslím, že je snadnější na naučení než 200...

Doplňky na motorce - Kryty snad všeho...rukou, vík motoru, kyvky, kolene, snížené sedlo (samodomo), kryt přepáčka, spojková páčka s přepákováním a vyklápěcí do všech směrů, navi, Tubliss, klec na koleno z nerezových prutů, mousse na předním kole, Clake One Clutch...

Recenze

baBetka nahrazuje EXC200, což podle mě byla nejlepší motorka do lesa a na blbnutí, jenže postupně začal malinko chybět výkon...postupně jsem se jen tak zlehka rozhlížel, připraven dát ještě sezonu na 200, ale praštila mě po tlamě nabídka, která se neodmítá.

Moto přišla defacto na paletě, takže se na ní muselo zamakat. Komplet všechny ložiska promazat (origo je tam jen nějaký tuk, který se vymyje a ještě to není pořádně namazané), včetně kyvky, přepáčka...naobjednaly se kryty kyvky, motoru zboku, kryty rukou a spousta dalších seretepetiček...
Kamarád vymodeloval kryt kolene, který se osvědčil už u 200, zachránil mi tak 10x koleno, takže i tady nutnost. Snížit sedlo, nastrojit, jiná páčka spojky, která má přepákování a vyklápí se do všech směrů, Tubliss, pár vychytávek, kryt přepáčka, jinej zadní blatníček...

Celkově se na tom nechalo přes 100hodin práce, ale výsledek myslím stojí za to. Zatím se jen zajela, přece jen když je sníh, je potřeba devastovat lyže...ale pocit je z ní výbornej. Strmější řízení než Kačena, hravá, spodek dobrý, střed boží, hořejšek zatím moc nevim...

Podvozek!!! Kuwa to sem koukal, sem neskutečnej prudič, Kačena byla krásně měkoučká, ale podržela i na doskoku celkem dobře a tenhle podvozek bude hooodně dobrej. 2018 je uplně jiná liga než 2017!!! A zatím to říká každej. Schválně jsem vzal RR, ne Racing, 2komory jsem nechtěl a o eloxovaný vidle taky nestojim...a vypadá to, že jsem udělal moc dobře. Ale nejezdim CC...tam to možná bude jiný.
Postupně ještě napíšu, co a jak budeme ladit. Vypadá to, že bude větráček (asi není potřeba, ale...), tím pádem se musí převinout stator aby líp nabíjelo no a prá drobností už je v chodu, ale chybí mi průběžný testování

8MTH:
Naprosté nadšení, funguje to dobře, zatím nebyl potřeba ventilátor ani v "zajebáv..ch", baterie stačí i když se neustále chcípá, přepákování super, ani nikde zatím nevadilo, jsem moc rád za 250, 300 by byla pro mě chyba...
Jediné negativum, stejně jako KTM od 2017 je, že zadní blatníček (i bez světla a podblatníčku) nelze ohýbat a snadno se asi ulomí.
Vlastně ještě jedno negativum: stupačky jsou asi z papíru...velmi snadno je zmuchlám a taky zase narovnám...asi pořídim pevnější

cca15mth (160km)
První test v kamení...je to asi nejlepší křovinořez, kterej jsem kdy jezdil a to jsem si myslel, že KTM EXC200 už nic nepřekoná. Přepáčko je dost znát, jiná konstrukce motorky taky, je obratnější...má neuvěřitelnou trakci.
V kemenech je negativum menší světlá vejška, občas si zkrátka lehne na bříško, je potřeba dávat pozor na stupačky a radši přizvedávat nohu...nicméně není to nijak hrozné. Oproti 200 je o hodně delší 1čka, takže se dá použít třeba v prudkých krátkých výjezdech z místa...a dost to pomůže. Tam, kde jsem musel na 200 opravdu vše dohánět technikou, spojkováním, tady hodně zachrání motor.
Kupodivu včera 27C, nemám ventilátor, prakticky 2h v kamení, kde se člověk na 1čku drbe o každej metr a motorka se uchladí uplně v pohodě. Akorát obě babetice (kamarád jel 2018 300) měli problém s odvětráním nádrže...moc vzduchu ventilek nepouští...

30mth (nějakých 400km)
baBetka dostala za uši v Rumunsku, na trasách Regimentu 13...několik poznatků:
- dobíjení baterie nebyl sebemenší problém i při několikahodinovým ..ání se v drážce a extrémních dlouhých výjezdech, kamení...pořád se chcípalo, startovalo...
- ventilátor netřeba, uchladilo se i v extrémech, kde se pořád spojkovalo, přehazovalo v kopci, stálo na místě...a bylo okolo 25C...ani si nefoukla
- občas se něco uvolnilo, halt, je třeba kontrolovat
- výbornej podvozek, je hravá, fun faktor má neuvěřitelnej!!
- olej vystačí na 3-5 nádrží, ale po cca 1,5-2 nádržích už svítí (tzn tak na 60% oleje)

65mth (asi 1070km)
Betice špale zatím jako hodinky, dostala nakopávačku (váha navíc se vždycky hodí ) čistě jen pro pocit...
Tak snad bude fungovat všechno dál. Mám trochu strach, aby třeba nepřestala mazat, ale pokud jsem vyčetl, tak s tím problém nebývá...

88mth
Na přední kolo sel mousse...v porovnání s Tublissem jsou o něco větší rány do rukou a díky tvrdosti malinko víc klouže v lesích...ale nic co by vadilo a nechám to tam...

Instaloval jsem taky Clake One Clutch...ne že by bylo potřeba, ale chtěl sem zkusit. Sliboval jsem si lineárnější průběh a lepší ergonomii. Při instalaci se na všech Betách z poslední doby musí VYMĚNIT SPOJKOVÁ HADICE, JE O CCA 6CM KRATŠÍ NEŽ JE NUTNÉ. Tzn celkově je investice okolo 12-13tis, jak se co podaří sehnat.
Páčka je super v ergonomii, zlomit se asi nedá, funguje dobře, ale za ty prachy to nestojí a na zadek sem si fakt nesednul. Nicméně nechám to tam zatím...max pak půjde na velkou
Pokud by to někdo instaloval...nutno měnit tu hadici a taky řešit uchycení blástrů...pokud nemáte plácačky, tak je problém...
Jinak Betice funguje a okolo 100mth to vidím na pístní sadu a nějaké ty větší údržby

Po dlouhé době update:
Teď jsem Betici prodal...měla 243MTH. Projela Enduropanoramu, nějaký drobnější závody atd...vždy fungovala perfektně (měla teda velikou péči) a zatím to byla moje nejlepší motorka. Ani jsem o prodeji neuvažoval, i když obecně ceny motorek lezou nahoru, na inzerci prostě lidi 2T 250 a ještě Betu nechtějí. Netuiším proč se každý honí za 300, myslím si, že s 250 se dá jet plnohodnotně, výkon nechybí a naopak setrvačné síly, jemnost motoru atd...no, každého věc, ale já prodávat nechtěl. Každopádně kamarád na závodech mi strčil pod nos Betu RR300 2020 se 43MTH, stejně nastrojenou...možná lépe a za takovou cenu, že nešlo říct ne...tak holt zkusím 300 i když se trochu bojím, jestli nebudu litovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
motorkar123456
motorkar123456 napsal 29.12.20 v 14:17

cau prosim ta vies mi povedat, kde si zohnal tu klietku (chranic) na koleno vyfuku ? mam betu RR 250 2T - rok 2016

Jacob_M800
Jacob_M800 napsal 07.02.19 v 23:58

RR300/RR250? No, mame se sousedem oba 2018...kdyz jsme si je vymenili a jezdili, obecne nam 250 pripadala podvozkove takova pohodlnejsi, malinko mekci, ale jen malinko a prijemne (ani jeden jsme na podvozek nesahli, proste nebyl duvod), pocitove lehci (papirove je to stejne) a malinko obraznejsi. Na kameni nas nezahazuje jako 300, tam uz se zadni trha a klouze po kameni, jako u 4T. Spodek ma 300 silnejsi, ale uz ne nejak uplne zasadne, nahore jedou tak nejak nastejno (na me obe az moc). Mno, soused konecne pochopil, proc uz jsem znova 300 nechtel a naopak si malinko zacal drbat hlavu Nutno ale rict, ze vazime oba do 80kg, myslim ze pro 100kg typky a vic uz urcite 300. Jinak ja mel predtim 200 a jeste pred tim 300. Prechod z 300 na 200 byl tezkej, ale 200 me naucila hrozne moc a byla asi nejzabavnejsi motorka co sem poznal. A ta 250 je v tesnem zavesu za 200. Nemuzu si vynachvalit prepacko, to u Kacen nebylo a je to prijemna zmena.

Incom3r
Incom3r napsal 07.02.19 v 12:41

Rr 300 vs 250 ?

Jacob_M800
Jacob_M800 napsal 15.09.18 v 18:47

Jasne, moto je prihlasena, ma RZ a papiry, povinne ruceni i pojistku

Bedo01
Bedo01 napsal 13.09.18 v 07:59 8b.

Chcem sa spytat ci je k motorke technicak, tj ci moze na cesty.

dik

Více komentářů



TOPlist