renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mmks
Vloženo 18.3.2018
Aktualizováno 18.3.2018
Zobrazeno 2 758x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kawasaki ER6N 2010 "Trpaslice" edition

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 600: i když malá, pro manželku přesto velká, žádná pěkná v tu dobu nebyla
Yamaha MT-03: vysoko sedlo a ten jednovál se nám zdál uživatelsky víc náročnější (nutnost trefit otáčky)

První dojmy - Ještě nejeto, čekalo se na to, až ji dám komplet do kupy a teď na počasí.

Motorku bych doporučil pro - snad bude vhodná hlavně pro manželku, tzn. malá výška, malá váha, ale co jsem viděl videa a recenze, tak to úplná hračka není

Doplňky na motorce - padáky, sedlo a kryt nádrže Bagster, přípravek pro lehčí mačkání spojky, výfuk LeoVince SBK Evo, snížení centrálního tlumiče








Recenze

Po dvou letech na SZR660, když jsme si potvrdili, že manželku samotné řízení baví jsme se rozhodli pořídit něco vhodnějšího. I když to byla výborná a lehounká motorka, moje je fakt malá a byla na to dost natažená a to ji omezovalo při zatáčení, do toho váha na ruce a problém s karpálem...Při motoškole u Sršňa ji posadili na XSR700, ze které sice nedosáhla na zem (museli ji chytat )ale řídila se jí skvěle. Takže cestou zpět už jsme zkoušeli v bazaru Monstra 620, ale i ten jí připadal velký.
Po sezoně jsem procházel různé možnosti, důležité parametry byla váha a výška sedla. No a do toho sedl jeden inzerát na lehce padlou ER6n.
Klučina si asi koupil motorku jako módní doplněk, věděl o tom a údržbě úplný prd, no a jednou se s druhým takovým umělcem trefili při dojíždění z boku a odpadli každý na druhou stranu. Takže dodrbané plasty na obou stranách, naťuklá nádrž, prasklá maska a nějaké ty odřeniny. Proti tomu, jak jsem se trápil s mou minulou ZX12 a manželčinou SZR660 (kterou jsem předělával 2x po sobě) to byla prkotina.
Takže zase zasednout k inzerci a postupně jsem vyměnil vše poškozené, nebo nechal opravit. Na lak zatím kašlu. SZR jsem ji nechával komplet lakovat 2x po sobě a stejně s tím vždycky praštila o zem, na nějakém parkovišti, Takže jsem opravy jen stříkl sprejem, až si na mašinu zvykne, můžeme to řešit. Stejně tak ťuklou nádrž jsem schoval pod bagster. Až se rozhodne to zase někde zaparkovat ve vodorovné poloze, nebude mě to tak mrzet. I tak přibyly pro nejhorší případy fakt bytelné padáky.
Pak následovala anabáze se snižováním. Sedlo je Bagster a i po jeho oddělání se to moc nezměnilo, takže nemělo smysl do něho vrtat a snižovat ho. Za snižovací sadu chtějí nesmysl, ale tady na motorkářích se mě podařilo od jednoho hodného uživatel získat nákres na snižovací vložku na Versys 650. Vždyť jsou to v podstatě stejné motorky?! Ne, fakt nejsou. Takže po měsíci čekání a vyhozených prachách, jsem po demontáži skoro celého zadku (naivní úvaha, že je to otázka jednoho šroubu zadního tlumiče) zjistil, že to nepasuje, a že ER6n má kratší tlumič. (kdyby to někdo chtěl je v inzerci) Nakonec vyrobil v podstatě na počkání kamoš daleko jednodušším způsobem a vypadá to, že by to mohlo fungovat (i tak dosahuje jen špičkama, bude se učit vysedat).
Aby motorka byla už fakt vyloženě babská, koupil jsem ještě přípravek na lehčí mačkání spojky.
Na STK už piskovali, že příště byť s homologovaným, ale hlučným LeoVince neprojdu. Když už jsem byl v tom i z důvodu, že Rakousko máme za humny jsem se rozhodl svépomocí výfuk převatovat. Když jsem ho rozdělal, vypadalo to, že to bylo zbytečné, nicméně jsem tam pak narval tak 4x víc vaty, než tam bylo původně, tak snad už to bude stačit.
Na a pak už jen klasika, vyčistit brzdy (asi v životě nezažily), vyměnit gumy (snad ještě z výroby - doskákané a tvrdé) a olej - tam jsem si vzpomněl na slavnou opravu Lakatoše a něco o tom, že Slováky vzít tyčí hned po hlavě (mám rodinu na Slovensku a kamoše taky). Ale když nemohl povolit olejový filtr ani klíčem, který ho už deformoval, tak jsem v duchu nadával taky (dělat bordel propíchnutím jsem nechtěl).
V plánu jsou ještě výměny dodrbaných závažíček a páček brzd a spojky, ale to už nebrání tomu ji pomalu testovat.
Motor atd. vypadá skvěle, startuje na drc, zvuk s LeoVince nádherný. Snad si holky sednou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kratas1360
kratas1360 napsal 05.04.18 v 10:49 10b.

Tak a teď Monči nebudeme stíhat ani jeden!

parezi
parezi napsal 23.03.18 v 10:26 10b.

Dobrá volba . Taky jsem ji před zimou pořídil

vlcacek
vlcacek napsal 20.03.18 v 11:40 10b.

škoda že snížení versys nepasovalo, taky bych dal ruku do ohně za to že bude. Tak aspon vím pro příště

mmks
mmks napsal 20.03.18 v 07:06

Dík za hodnocení i s tak ušmudlanýma fotkama. Foceno rychle mobilem ve víkendové kose, protože to je pro mě bohužel už tradičně nejlepší počasí na to vrtat se v motorce.
Jinak k tomu výběru - baví ji kupodivu i řadit a má radost ze zlepšování jízdy. Vůbec nepochybuju o tom, že 700 skůtr by mě naklepal prdel (to někde i 125), ale za prvé to není motorka a za druhé je to cenou tak pomalu 5x dražší a asi bych si toho na rozpočtu všimnul . To už bych radši pořídil nějakou ze současných 300stovek.
Abych babskou motorku dotáhl k úplné dokonalosti, tak jsem ještě objednal ukazatel zařazeného rychlostního stupně. Je to spíš dárek pro mě, abych nemusel furt v interkomu poslouchat co tam mám já vraženou za rychlost a po 100 vysvětlovat, že nevím, že je mě to jedno a že jí je tato informace stejně k prdu, když má úplně jiný motor.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 20.03.18 v 00:24 10b.

Více komentářů



TOPlist