Tak to zase začalo, pořídil jsem si mladší milenku v podobě ETZ 251 doufám že ETZ 250 nebude žárlit...
První dojmy - Za tři a půl tisícovky jsem ji prostě musel vzít.
Recenze
ETZ 250 mám od 14 ti let, ale vždy jsem pokukoval po ETZ 251. Koupil jsem ji v žalostném stavu. Byla dosti bouraná, na první pohled se zdálo, že to nebude tak strašné, ale bylo. Rám byl překroucen tak jsem si řekl nevadí koupím nový. Za dva roky číhání na Bazoši, aukru či alegru jsem neobjevil ani jeden použitelný, pak jsem objevil inzerát s torzem ETZ 250, který mi pomohl a po pár úpravách v podobě převaření byl na světě rám na ETZ 251... k dnešnímu datu to jest 18.3.2018 mám rám v komaxitu a ostatní díly v základovce. Mám nakoupené všechny díly co potřebuji k renovaci a začnu ji pomalu skládat... postupně to tu budu aktualizovat a budu tvořit i článek o porovnání ETZ 250 vs. ETZ 251 a možná i ETZ 150, která se mi také naskytla ke koupi...
29.3. Nasazen motor + pár drobností
15.4 motorka na kolech a částečně zapojená elektrika
25.7. 2018 nalakovaná nádrž, airbox a kastlík
1.7. 2019 motorka jezdí potreba doladit pár kravin...
A proč bych na tom neměl jezdit
... neschyloval bych se k tomuto řešení, ale jinak to nešlo... rám je nyní pevnější než byl původně
no tvl...řezat rám! na tom chceš pak jezdit? fuj
Tak to smekám,takový práce..Výsledek ale určitě bude stát za to.
To je moc krasna masina, taky mam jeden kousek od teto skvele znacky.