Dnes jsem byl na druhé STK, co motorku vlastním. Před STK jsem musel vyřešit problém s věčně nefungujícím levným zadním blinkrem. Počáteční příčina vypadala na utržený kontakt v samotném blinkru, který mi táta připájel a zdálo se, že vše bude v pořádku. V pořádku to však nebylo, blinkr fungoval, jak se mu chtělo, a protože se blížil termín STK, musel jsem problém nějak vyřešit i s ohledem na samotné bezpečí při odbočování.
Problém spočíval v tom, že když se pohnulo s drátem od blinkru třeba jenom o jeden milimetr, blinkr přestal fungovat. Bratr tento problém nakonec vyřešil tak, že v konektoru zašťoural šroubovákem, čímž roztáhl packy v připojení k blinkru k motorce a nyní vše, zdá se, funguje bez problémů.
Samotná STK pak proběhla bez sebemenšího problému. Motorka svítí, bliká a troubí, štítky byly nafoceny a nic jiného techniky v šumperské stanici STK nezajímalo.
Když si občas čtu, jaké problémy technici na jiných STK dělají, a to především s motorkami mladších dat výroby, jsem rád, že v Šumperku tyto problémy nemám. Napadá mě totiž hned několik důvodů, proč by moje DRko projít nemělo, příkladem nehomologovaná brašna přidělaná samo-domo na blatníku + neorigo výfuk, taktéž bez homologace nebo třeba špatný rychlostní index u pneumatik, ale to už jsou poměrně velké detaily. O slepovaných blinkrech nemluvě.
Vlastník | Jakub1996 | |
---|---|---|
Vloženo | 17.3.2018 | |
Aktualizováno | 7.5.2021 | |
Zobrazeno | 3 717x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ