Vlastník | qromik | |
---|---|---|
Vloženo | 30.10.2006 | |
Aktualizováno | 25.11.2011 | |
Zobrazeno | 1 602x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | qromik | |
---|---|---|
Vloženo | 30.10.2006 | |
Aktualizováno | 25.11.2011 | |
Zobrazeno | 1 602x |
to boban: máš ještě ten vyfuk?...měl bych zájem
chlapi nevite kdo by chtěl vyfuk raas na suzuki rm-z 250 r.v.04až 06 byl by za rozumnou cenu <br />
hm, chlape bral bych jí hned motka hezká, cena dobrá, otázkou je, jak jsou na tom ventily apod...ale já na ní stejně nemám
Pro Joraell-TE<br />
Ano je to tak, v motokrosu jde hlavně o to, aby ten točák byl nejsilnější v co nejnižších otáčkách. Což u dvoutaktu je v nízkých otáčkách špatnější. 4T to rozbaluje podstatně dříve
Ahoj, je za 85 000 Kč.
Za kolik?
no ten tocivy moment nemusí mit vyzsí ale ma ho vyuzitelný ve vetsim rozsahu otacek nez 2t
To že patří do třídy 125, platí na závodech. V motokrosu ve třídě 125 jedou buď 125-ky 2T nebo 250-ky 4T. Je to proto, že se vychází z principu motoru. Dvoudobý motor na jednu otáčku klikové hřídele má jednu pracovní dobu a jednu nepracovní a pořád dokola. Saje a stlačuje a pak pálí a vyfukuje. Kdežto čtyřdobý motor na dvě otáčky klikovky má jednu pracovní dobu ale tři nepracovní. Takže jelikož čtyřtakt není tak produktivní a výkonný jako dvoutakt tak má výjimku a může tento výkonový deficit vyrovnat větším obsahem. Proto ve 125-kách(2T) může jet 250-ka 4T. Výkonově jsou si podobné, ovšem čtyřtakt má díky většímu objemu i větší točivý moment, což je pro motokros právě nejvíc potřebné.
250 4-takt je srovnatelný se 125 2-taktem vykonostně tak proto
Co znamená patří d třídy 125? To mám v TP 125ccm? Jsem asi mimo..