PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník klokan39
Vloženo 12.3.2018
Aktualizováno 12.3.2018
Zobrazeno 1448x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje prvni vetsi moto, vecko, 4 valec, Honda. Nesmrtelny motor, co na 7tis jede jako pominuty. Nedam na ni dopustit.

První dojmy - Prvni dojem? Moc se mi libila, a budila respekt, moje prvni velka motorka. Pohodlna, ne moc splasena, ale kdyz tomu clovek da, tak to jede vice nez dost. Je to kus zeleza, kdyz stoji, ale jak se rozjede, ta hmotnost se vcelku ztraci, proste Honda.

Motorku bych doporučil pro - hm, no urcite ne pro nejakou lekhou vahu, ani pro holku, vzhledem k vaze (motorky) a ne snadne manipulaci na miste. Ja ji mel jako prvni motorku (nepocitam pionyra a tak), takze klidne i pro zacatecnika. Neni to superbike, ani cisty cestak, je to proste takovy univerzal.

Doplňky na motorce - zadne, vse orig.

Recenze

Proc? Nevim, proste jsem nechtel radak, ani dvouval, a taky jsem vcelku vyrostl (187cm/100kg), takze nejake 600cm3 pro me neni, nevlezl bych se na to. A navic, se mi odjakziva moc libila. Letme kolo proste na motorce musi byt

Koupeno v roce 2008 jako druhy majitel v CR. V orig stavu, bez doplnku, puvod Italie.

Stribrna barva nijak nezarmouti ani nijak nenadchne. Ale je velice prakticka

Podvozek, ovladani - VFR je fakt tezka vaha. Manipulace na miste neni zadna legrace, nastesti je to zatim bez padu. Jakmile se rozjede, ta tezkost zmizi a nastupuje lehkost ovladani v ramci moznosti. Podle mne i rada zataci , stopu drzi, na druhou stranu neni to superbike, takze nejake radostne projizdeni vlasenkami a snadne preklapeni od ni necekejte. Ale pokud vite, co umi, a jak na ni, je to vyborne pojezdeni. Podvozek je pohodlny, pozice je tak nejak ok, ale pri delsich trasach me bolely ruce (asi vice vahy na predku), a casem taky kolena a kycle, ale mam vcelku dlouhe nohy (a nebo jsem uz stary), tak me asi uplne nesedela pozice na delsich trasach - stavalo se vyjimecne po vice jak 2-3 hodinach jizdy bez zastavky.

Motor - o nem se napsalo hodne, za me muzu rict - maximalni spokojenost, kdyz nepotrebujes jet jak zbesilej, tak tocis do 6tis, spotreba ok, svizne si uhanis a kochas se. Potrebujes jet rychleji? Neni problem, vytoc ho nad 7 tis, najednou mas pod sebou uplne jiny motor, ktery tahne jako stado volu az do omezovace, a navic za uzasne zvukove kulisy. Takze motor jak na cestovani, tak i obcas na nejake to blbnuti. Ale hlavne, poctiva japonska kovarska prace, starej se o nej a nemuzes ho znicit. To by jsi byl asi uplnej ... Jo a VTEC efekt - tak nejak nevim proc, ale ja jsem si toho maleho cuknuti ani moc nevsimnul, a to jsem po cteni spousty recenzi s hruzou cekal, co to jako bude za strasnou vec, a ono se nic nekonalo, tak se toho nebojte. Naopak, ja si toho VTECu uzivam, protoze ta zmena v chovani motoru je uzasna, a promena charakteru nad 7tis otacek me proste fascinuje

Brzdy - dual je super, funguje vyborne, dodnes nevim, kde je zadni brzda. Nicmene, ta motorka je fakt tezka, takze brzdy dostavaji zabrat a jednicku bych za ne nedal.

Spolehlivost/servis - udrzba standard (olej, filtry, brzdy, retezovka, gumy). Navic resen a vymenen regulator a zadni napinak rozvodu. Nic vic. A samozrejme i serizovana vule ventilu, vse dle doporuceni vyrobce. Znovu to rikam, starej se o ten motor, jak si zaslouzi, a vydrzi na veky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CB600
CB600 napsal 16.03.18 v 12:02 10b.

Stříbrné VFR 800. Sice V-Tec, ale přesto nemůžu jinak jinak než 10.

bynalli
bynalli napsal 15.03.18 v 08:10 10b.

Zdar Klokane.K tvojí recenzi musím jen malinko podotknout.Za 1-stále zmiňuješ váhu a to jsi celkem kus chlapa.Já mám o 10 kilo míň a můj bandit je o 15 kilo těžší(mimochodem je to moje 16-tá mašina)a nemám s ním problém.2-kamarád jezdí starší model VeFRa a asi by ses divil jak s tím jde prášit zatáčky...viz video .3-jelikož se už nějaký pátek zabývám servisem mašin,tak nesmrtelný určitě není.Starší model měl rozvod ozubenými koly a to je nesmrtelné.
Jinak je to krásný stroj a přeju ať dobře slouží a spousty skvělých kiláků kolama dolů

Mike70
Mike70 napsal 14.03.18 v 21:51 10b.

Více komentářů



TOPlist