PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník AfroRR
Vloženo 11.3.2018
Aktualizováno 1.4.2018
Zobrazeno 1470x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nekompromisní závodní náčiní inspirované pětiválcovou Moto GP Hondou RC211V.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Mimo můj cenový strop (model 06-)
Triumph Daytona 675: Mimo můj cenový strop
Suzuki GSX-R 600: V období, kdy jsem moto musel mít se žádná v mé cenové relaci nenabízela.
Kawasaki ZX-6R Ninja: V období, kdy jsem moto musel mít se žádná v mé cenové relaci nenabízela.

První dojmy - Dobrá ovladatelnost, přesné řízení, dostačující brzdy, poslušný, ničím nepřekvapující projev motoru bez výrazné výkonové špičky. Líbila se mi ergonomie posezu s ohledem na závodní trať, přesné řízení, s tím spojená ovladatelnost a tím úplně nejlepším pro mě byla na podsedláku nalepená vosa píchající jakoby do mě, abych trochu jel.:) A co se mi nelíbilo? Přední brzda brzdí dobře, ale i se závodníma deskama se musí pro řádnou deceleraci fest znáčknout, radiální pumpa by se tady hodila.

Motorku bych doporučil pro - Okruhovým začátečníkům a když nemají prachy, tak i pokročilejším.:-) Ve správných rukou toho pořád ještě dokáže dost.;) No a další kategorie samozřejmě pozéři, kterým jistě pořád bude před zmrzlinářským stánkem slušet a holkám či ženám toužícím po troše sportování.

Doplňky na motorce - padáky, tlumič řízení Sprint, přepákování Lightech, obrácené řazení, ukazatel zařazené rychlosti, laminátové kapoty, laděná výfuková koncovka

Recenze

CBR jsem si vybral do svých okruhových začátků především kvůli ceně a tím spojené tehdejší nabídce okruhovek. Cébéero tehdy u mě vlastně bylo ze všech konkurentů až na posledním místě a tak se stalo, že jsem u něj skončil. Je to v podstatě seriovka jen s laminátama, přepákováním a tlumičem řízení. Udělal se potřebný servis, vyměnili se všechny náplně, přetěsnili vidle, nastavili zhruba k mé spokojenosti, nazuly jetý slicky od Pirelli za pár stovek a hurá na první akci.:) To byl červenec 2016 s WM v Brně : Co vám mám povídat, svět okruhových silničních motorek mě tím totálně pohltil a věděl jsem, že jsem lapen a není cesty zpět. Má budoucnost musela být jediná - profi závodní jezdec. Zpět ale k akci, při prvním výjezdu jsem se postupně sžíval s novým strojem, každé kolo jsem se snažil na to tlačit víc a víc..no najednou driftuju ve výjezdech ze zatáček jako Garry McCoy a říkám si : Ty jsi fakt borec, takhle zatlačit na šestku to jen tak někdo nedokáže. V tom mé panicko-nadšenecké emoce zastavuje zdechnutí motoru. Ukázalo se, že mi vypadl šroub na karteru potom co ho mechanici dostatečně neutáhli po servise a tak jsem ztrácel olej, který se dostával na zadní pneu...motor mi však zhasl ne kvůli zadření, ale kvůli dojití benzínu. V depu jsem nakonec sehnal onen potřebný šroub, vyměnil olej a mohlo se jet dál. Po třech výjezdech v začátečnické nejpomalejší skupině jsem se dostal na best čas 2:24,2 a kvalifikoval se tak do hlavního závodu. Na ten už sprchlo a já stačil na poslední chvíli nechat přezout kola za nějaký starý mokrý gumy co mi kámoš nechal za pětikilo. Nepouštěl jsem se do žádných větších akcí a dokroužil závod na 11. místě z myslím 13-ti startujících. Takže seznámení s motem proběhlo dobře, vše fungovalo, nespadl jsem, dojel závod na bodech. Co víc si přát na začátek.:) Pak už následoval jen zářijový Most. Ta trať mě svou techničností moc chytla, ve 4. tréninku zajíždím 1:51,7 a kvalifikuju se do hlavního závodu někam do 3. řady. V závodě pak z toho bylo 11. místo s bestem 1:50,4. Žádná extra sláva, ale nějak se začít musí. V roce 2017 jsem pak odjel dvě dvoudenní a 4 jednodenní akce.( 2x Brno, 4x Most) Brno best 2:20,5, Most 1:48,2 a nejlepší 7. místo v závodě. Jinak značku pneu moc neřeším, snažím se si vybírat ty zachovalejší jetý. V roce 2018 chci jezdit více a Brno je povinností stáhnout s touhle technikou alespoň o 3s dolu. Ačkoliv jsem zdaleka nevyužil potenciál Hondy zvažuju prodej a přechod na novější / vybavenější stroj. No uvidíme, jinak se CBR se suchou hmotností 163 kg dobře ovládá, přesně řídí, podvozek se mi sem tam trochu rozvlní při prudším brzdění nebo náhlé změně směru, obzvláště ta druhá možnost ale bude chyba často ve mě, než v podvozku. Kompletní repase a přesné nastavení na mě by ovšem jistě pomohlo. Brzdy nenadchnou, neurazí. Motor je svým charakterem takový nemastný, neslaný - lineárně zatahující bez pořádné výkonové špičky, ale v porovnání s jinými výkonějšími šestkami za dle mě podobně rychlých výjezdů ze zatáček většinou neztrácel tolik. Spotřeba v okruhovém režimu mi myslím vycházela zhruba okolo 12l/100 km jen pro zajímavost. Shrnu-li to Honda CBR 600 RR 05/06 je na okruhové kroužení plnohodnotnej závoďák za pár korun.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hluska
hluska napsal 17.03.18 v 12:19

Celej Chorche Delam si prdel, at to jezdi a konecne nejakej pohar

Carlo888
Carlo888 napsal 14.03.18 v 18:59 10b.

hezká recenze,dobře se to čte ,s olejem dobrá story!jezdíme na co je...

cebeer
cebeer napsal 14.03.18 v 10:56 10b.

Krásně Ti to jezdí. . Přeji hodně štěstí.

Více komentářů



TOPlist