Stará škola, která je už je dnes jen pro opravdové srdcaře... Jednoduchý karburátor s žádným přebytečným nesmyslem na celé motorce...
Motorka koupena od Ullmann SUZUKI - Heideck - Vstřícný, ochotný, podal všechny info a příslušenství k moto...
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 900RR Fireblade: Byla příliš daleko a dražší...
Suzuki GSX-R 600: Rozvážoval jsem, ale byla na mě slabá a za stejnou cenu jako 750 a to rozhodlo...
První dojmy - Jako každá Suzuki mi padlá okamžitě do ruky. Žádná nová motorka dnes nemá duši jako tahle staré motorky, které musí člověk řídit hlavou a ne, aby za něj řídila elektronika...
Motorku bych doporučil pro - Tak rozhodně je tohle motorka pro srdcaře. Dneska každej honí výkon a maximálky a ve finále nevyužije dotyčný ani 20% toho všeho. Tohle je jak říkám nejlepší litr!!! 750!!!
Doplňky na motorce - Vše je na moto originální. Jen jsem musel vyměnit kotouče, protože byly dost volné nýty. Tak jsem vyměnil kompletní kotouče s deskami od bremba.
Recenze
Tuto moto jsem si vybral pro její nenáročnost, ovladatelnost a jednoduchost na údržbu. Nepotřebuji k tomu žádné počítače, speciální přípravky atd. Prostě jednoduchý a funkční stroj na odreagování. Když ji srovnám s Hayabusou, kterou jsem měl 10 let tak většina komponentů je shodná. Je to taková Babybusa a to i posedem je stejně posedem dost podobná. Zatím moc info s ovládáním nedám, protože jsem ji koupil a projel jen pár metrů v -10°C... ? Tak po sezoně dám bližší info...
Uvažuju na sezonu 2020 vyměnit svou GSX-F za tuhle nebo ročník 97, neláká mě ani tak výkon jako spíš o víc než 30 kg lehčí motorka. Jak jsi spokojen s pneu Michelin Road 5 na GSX-R? Mám je na svém eFku a zatím je to paráda
Pěkná, tak ať slouží
Přesně tuhle sem měl..na plakátu v pokojíku,když sem ještě poletoval na simsonu.Parádní bajk..
...dnes již velmi krásná klasika
Krásnej srad, v těchhle barvách je top