Klasická, silná, elegantní... nádherná.
Výška jezdce: 171 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha BT 1100 Bulldog: Oba dva vyhlídnuté kousky mi vyfoukli přímo před nosem... ještě že tak!
Suzuki SV 1000: Nenašel jem žádný v ideálním poměru cena / stav.
Suzuki SV 1000S: Klasický vzhled je mi bližší než kapoty.
První dojmy - K*rva ta táhne!!! >>Šklebim se od ucha k uchu<< Poslouchá jak hodinky, překlápí se sama, snad už silou myšlenky... a nakonec K*rva to to je kosa!!! (bylo lehce pod nulou).
Motorku bych doporučil pro - Komu se líbí italský design, je ochoten zkousnout s ním spojené obtížnosti (třeba nové přední světlo při zachování origo držáků je nemožné sehnat) je ten pravej. Motorka určitě není pro úplné začátečníky, ale pořád je to 20 let starej stroj, dnešním peklostrojům se nemůže rovnat... ale zase nemá v sobě armádu elektronickejch berliček ;)
Doplňky na motorce - USB zásuvka, držák telefonu/navigace - od předchozího majitele.
2018 nové led blinkry s homologací... už jde vidět, že chci odbočit ;)
2019 karbonový klín pod motor, karbonové podsedlové "plasty" :)
DEI Exhaust Wrap Titanium omotávka svodů výfuku -to přední “vypálený” koleno padající do karbonovýho klínu motoru bylo jak pěst na oko. CNC páčky made by šikmovoko.
2020 Po odpáleném čínském předním světle, které odešlo vč. patice a žárovky (poctivě zpečené dohromady) jsem si řekl, že dám homologované světlo (6 1/2" cafe racer od ab moto), to obnášelo výrobu adaptérů, které ještě nemám 100% pořešené. ... po položení mašiny v zatačce těch "úprav" bude více :/
Recenze
Klasický vzhled, Včkový dvouválec, "dostatek" výkonu.
Najetých mám jen pár km v rámci testu před koupí. Jak vysvitne slunko a venkovní teplota bude stabilně v plusových hodnotách, určitě doplním.
Pěkný kousek, Cagiva se už moc na silnici nevidí...
Fakt pěkná. To musí jet jak z praku.
Peknej kousek
Paráda, ať slouží, ten přední blatník bych Ti uloupnul 10b.